hallo hier nog 1 met een lange cyclus, zit nu al op dag 58 meerdere testen gedaan negatief, gister nog een test gedaan leek in het begin of er een heel dun wit lijntje was wat daarna weer vertrok afgesproken met de ha dat ik vrijdag nog een keer een test doe kijken wat eruit komt zoniet en nog geen ongesteldheid dan mag ik naar de gyn om verder te kijken hoe of wat iedergeval veel succes groetjes naatje
Wat vervelend allemaal zeg. Ik heb nou ook het vermoeden dat me duivels er zijn, ivm hoeveelheid bloed Is gewoon 9 dagen te vroeg !!
succes Naadje... Ik hoop dat ze bij jou wat anders zien dan bij mij... had nl een cyste grr.. maar is gelukkig op te lossen (waarschijnlijk) laat je ff horen hoe het ging.. x jolien
Hey Simone, Is je cyclus toch een stuk korter geworden! De meeste kans op een zwangerschap heb je als je een cyclus van max 30 of 35 (weet niet meer precies) hebt. En als je nu ongesteld wordt dan kan je weer door naar de volgende ronde en weg met de onzekerheid.....Is natuurlijk wel jammer dat je niet zwanger bent... Naadje, dag 58 is nog niet zo lang hoor . Zeker niet na het stoppen met je pil. Je lichaam moet gewoon weer in het ritme komen. Ik denk dat vele meiden jaloers op je zijn als jij zo vroeg naar de gyn mag. Maar het is iig wel fijn om te weten of alles goed is van binnen. Succes!
Ik wilde ookal zeggen dat 58 niet ontzettend lang is.. Toen wij stopten met de pil voor ons eerste kindje, was mijn eerste cyclus gewoon 126 dagen! :O En de ronde erna 72 en toen 56 en toen werd hij netjes 35 (mk) en 32 (dat is zoonlief geworden).
Hoi Kitty Ik zou het niet weten of mijn cyclus nou korter is geworden haha je zou toch gek worden van je eigen lichaam. Het is niet zo dat ik de hele dag al vloei, maar wel regelmatig ( tis net of is ie aan het spugen hihi SORRY ) ik wacht het wel af. Ik zou het iig beter vinden dat mijn onzekerheid weg zou zijn voor deze ronde hoor. En ik merk gewoon dat ik er nu heel veel me bezig ben wat natuurlijk heel erg fout is . Hoe gaat het bij jou ?
hey allemaal mijn eerste cyclus was 39 dagen en zit nu dus te wachten op mijn volgende menstruatie mijn huisarts zelf stelde voor om naar de gyn te gaan als ik deze week negatief test en nog steeds niet ongesteld ben omdat ik had gevraagd wat normaal was dus ik heb denk ik inderdaad mazzel
mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 23 dagen ben nu al 1dag overtijd, maar dat kan ook te maken hebben met stress, of dat het deze keer gewoon langer duurt. voel me verder ook niet anders als anders, zal vanzelf wel losbreken succes bij de gynaceoloog
Ik denk wel dat het een ongi is hoor. Anders gewoon even aankijken. Ja, als je er te veel mee bezig bent, dan lijkt het wel alsof het allemaal tegen zit. Ik bedoel, de een wil precies weten wanneer dr ei is en doet ovulatietesten en houd de temp bij. Als je net begint, vind ik het persoonlijk een beetje overdreven. De ander staat er wat losser in en ziet wel wat er gebeurt. Zeker nu is het nog zo onduidelijk hoe je cyclus loopt! Anyway.... Ik voel me verrot. Ik heb veel 'naweeen' van mijn inseminatie. Mede door de Pregnyl (om je eisprong op gang te brengen = zwangerschapshormoon), maar ik denk ook dat mijn baarmoeder een opdonder heeft gehad, dus ik heb daar nog steeds veel pijn van. ik moet echt aan de paracetamol, anders houd ik het niet vol. Dit is echt niet normaal en wens ik niemand toe. Maar hopelijk komt er iets moois uit voort! Volgende week kan ik (eindelijk) testen! X
gelukkig sta ik er wel redelijk nuchter in, echter is het zo ik kreeg deze ronde signalen van mijn lichaam waardoor ik er ineens over na ging denken. Ja, dan ben je de pisang haha. Ik weet niet of het de duivels zijn we wachten het gewoon even af allemaal Ik hoop dat het bij jou goed gaat wel spannend voor jou hoor.
Hier komen de signalen luid en duidelijk binnen hoor! Ik ben ongesteld geworden, vier dagen voor NOD. Dat is wel balen. Maar ja, dan weet je wel gelijk waar je aan toe bent. Dus op naar ronde 2.....
Zut ook even mee te lezen.ben benieuwd of de ongi heeft doorgezet? Ik ben zelf in sept gestopt met de pil. Had toe 3 mnd gelijk netjes een cyclis van 31 dagen, daarna 34 - 38 en zit nu op dag 35 maar nog niks. Gisterochtend had ik een druppeltje rozeverlies in t toilet en daarna hele dag wat bruinverlies. Nu niks meer te bekennen??
Vaag he? Je lichaam houdt je zo voor de gek. Dit is nl niet een ongi lijkt mij....Nog even afwachten dan maar?
jammer dat je als nog ongesteld bent geworden ik heb dan vandaag alleen last van lichte verlies met afvegen inleg kruisje is voldoende, heb verder ook geen buikpijn. dit kan ik ook geen ongesteldheid noemen en noteer dit dan ook niet als de 1e dag. Ben benieuwd of het door gaat zetten of niet