Wie zwanger geworden na Puregon en na hoeveel rondes?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by guusje27, Jan 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hai meiden,

Ik had dit bericht al ergens anders geplaatst maar daar reageren niet zoveel dames omdat de meeste nog bezig zijn met zwanger worden. Topic is inmiddels al gesloten en maar 1 iemand gereageerd, wel met positief bericht trouwens, haha. Dus vandaar probeer ik het even hier! Ik ben nu met Duphaston bezig om ongi op te wekken en dan begin ik met puregon na 7 maanden clomid 50, wel iedere maand een Eisprong, helaas niet zwanger geworden. Daarna 3 maanden niks door cyste.

Bedankt alvast met jullie antwoorden!

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Niemand?

3. MJ1

MJ1 Lid

May 1, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    Belgiƫ
    Ik hoop dat ik binnen een week hier een positief berichtje kan plaatsen, net mijn eerste poging met Puregon achter de rug en volgende week dinsdag mag ik testen!

4. gritje

gritje Lid

Apr 29, 2012
    75
    0
    6
    Verkoopmedewerkster
    Buurt van Eindhoven
    Ik heb 6 pogingen met puregon gehad. Wel IUI behandelingen. Nu weer puregon maar dan met IVF.
    Vind het verder geen vervelend spul, en het prikken stelt ok niks voor. Maar helaas nog niet zwanger ( 1 eileider afgesloten en de andere minder goed doorgankelijk ) dus helemaal een goed beeld kan ik je niet geven. Hopelijk slaat de IVF wel goed aan. Want alles is verder op de eileiders na helemaal top!

Succes verder.

Groetjes Ingrid

5. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben na 10 maanden (waarvan 8 eisprongen) puregon spuiten zwanger geworden. Helaas is dit niet goed gegaan en zit ik nu weer in mn eerste ronde (zonder IUI). Daarvoor half jaar Clomid met maar 1 eisprong. Dus na 9 eisprongen zwanger geworden.
    Succes!!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Mj1: spannend! Laat je het ff weten?

7. MJ1

MJ1 Lid

May 1, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    Belgiƫ
    Ja hoor, zal ik doen!
    Mag maandag of dinsdag testen!
    Heb wel weinig klachten: duizelig, lichte misselijkheid die komt opzetten, koud... maar voor de rest voel ik me hƩƩl goed, veel beter dan de vorige pogingen met clomid, toen had ik altijd veel klachten en toch niet zwanger.

8. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Toen ik bezig was voor mn dochter 9x Puregon icm Pregnyl, waarvan 3x iui (en laatste keer werd mn dochter).

Ik ben nu alweer een paar maanden bezig voor een tweede, maat zonder succes. Dus ik kan helaas niets zeggen over deze pogingen.

9. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    ik heb eerst 3x puregon en pregnyl gespoten zonder IUI zonder resultaat, daarna 2x met IUI.
    Toen een rustpauze ivm nieuw werk(clomid geslikt)
    Na een half jaar pauze bij de 3e IUI met puregon en pregnyl zwanger geworden.
    En nu 16.4 weken zwanger van de eerste.
    Heb er 2,5 jaar over gedaan en een miskraam moeten verwerken maar nu lijkt het dan toch goed te gaan.

Dus geef niet op, voor je t weet is t zover.
    (ik kan het nog steeds niet geloven;))

veel liefs en sterkte

10. MJ1

MJ1 Lid

May 1, 2010
    24
    0
    0
    NULL
    Belgiƫ
    Dan toch vanochtend ongesteld geworden... op naar de 11de eisprong! Maar heb toch even een dipje, had weer te veel gehoopt...

11. Myloon

Myloon Bekend lid

Feb 7, 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben na de eerste ronde puregon zwanger geworden.
    Dit werd helaas een miskraam, maar heeft mij wel goede hoop gegeven voor het vervolg.

Ik zit nu in de wacht weken van de 2e ronde.

12. Jasm

Jasm Actief lid

Jan 30, 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Guusje27,

Ik ben op mijn 27ste begonnen met puregon om zwanger te worden maar mocht bij mij niet baten. ik ben na ronde zes in het UMCG terecht gekomen. ( polisistic ovarium syndroom ), ben op mijn 29 in de malle molen van ivf terecht gekomen, heb daar uiteindelijk 2 mooie kinderen door gekregen 1 van nu 6 en 1 van 2, en nu na een heftige periode waaronder het verwijderen van een eigerstok wat vol zat met cycstes wat achteraf kwaat aardig was en in nu spontaan sinds een jaar in de overgang, ben ik nu spontaan zwanger geworden van nummer 3 ze vinden het een raadsel in het ziekenhuis dat ik toch nog zwanger ben geworden.

13. Jasm

Jasm Actief lid

Jan 30, 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog aan het uitvogelen hoe alles werkt plaatse tekst dubbel :$:):D

14. liz84

liz84 Actief lid

Nov 6, 2012
    296
    0
    0
    ik was meteen bij de eerste ronde met puregon zwanger, dit werd een vroege miskraam. de tweede ronde weer zwanger! en inmiddels 6 weken zwanger.

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Liz; gefeliciteerd!! Dat zijn goede berichten! Ik ben nu met de 4e prikdag bezig, vanmorgen een echo gehad en er waren 2 eitjes van 10 en 11 mm en bsv van 5. Nog klein allemaal maar is ook pas dag 8. Maandag terug voor de 2e echo! Hoeveel eenheden spoot jij?

Groetjes Guusje

16. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

Aug 17, 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een ronde Puregon gespoten en pregnyl. Zoals m'n banner al aangeeft was het meteen die ronde raak :)! Succes! Hopelijk voor jullie allemaal snel goed nieuws!

17. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 rondes puregon gespoten (50, 75 en 100eh), helaas zonder zwangerschap. Wel na elke ronde cyste of restfollikel, waardoor ik de volgende ronde niet mocht spuiten :(.
    Mag ik vragen wat bij jullie de reden is voor iui? bij ons is t om meerder eitjes te krijgen. vl heeft goed zaad.

18. Jasm

Jasm Actief lid

Jan 30, 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn man heef ook goed zaad en mijn baarmoederslijm was ook goed en de combinatie ook. Maar om het het zaad wat makkelijker te maken hebben ze het ingebracht om de kans wat te vergroten was bij mij uiteindelijk zonder resultaat dus toch bij ivf beland :(

19. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jasm Maar zo te zien aan je banner was de ivf wel succesvol!

20. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jasm Zit net een paar berichtjes terug te lezen, zit net iets anders...oeps. Heftige tijd heb jij achter de rug zeg! Dat maakt een spontane zwangerschap denk ik nog mooier. Gefeliciteerd!

Share This Page