Tot nu toe heb ik alle uren voor echo`s, bezoek gynaecoloog, hsg gekregen van mijn werkgever. A.s dinsdag krijg ik een kijkoperatie waardoor ik de rest van de week niet kan werken, had hiervoor gewoon vakantie verlof ingediend, dit hebben ze echter terug gedraaid. Ik krijg nu 2 dagen van mijn werkgever en 2 dagen van eigen uren. Vond ik bijzonder coulant en waardeer ik enorm.
Thanks voor jullie reacties Aquilegia, dat ben ik ook zeker met je eens. Daarom was ik ook zo verbaasd dat er op deze manier mee om wordt gegaan. Ik lees sowieso van iedereen dat er gewoon heel netjes mee om wordt gegaan dus mijn werkgever is best een uitzondering geloof ik. Morgaine, het is ook absoluut medisch. Gisteren had ik niet veel tijd maar alvast een balletje opgegooid en toen werd er gezegd dat dit niet noodzakelijk medisch is.... Sja, oke, ik zal er niet dood aan gaan als ik geen behandeling krijg maar als wij een kindje willen is er geen andere weg dan deze dus hoezo niet medisch? Volgende week heb ik tp en dan wil ik lekker relaxed er in gaan dus ik ga of begin volgende week of over een week of 2 maar eens praten hierzo
Onze aandoening staat op de WHO lijst van medische aandoeningen. Dus daar is geen discussie over mogelijk. Succes verder!
Goed dat ik dat weet Maartje, dan heb ik helemaal een leuke binnenkomer Waar kan ik die lijst vinden? Ik heb de site wel al gevonden maar zie de lijst er niet staan en verder vind ik die lijst alleen m.b.t. acupuntuur.
Daarnaast: De zorg en medicijnen wordt vanuit de basisverzekering vergoed. Zegt ook al het een en het ander. Daarnaast kun je de zelfbetalende kosten aftrekken van de belasting dienst bij ziektekosten. Heb nog wel meer argumenten. Zoals op Freya.nl staan ook wel wat standpunten. Kun je ook dingen van afplukken Goodluck!