Zaterdag de klok weer verzetten.. Kan niet wachten. Weer een uur langer licht! Na een (voor mijn gevoel) super lange winter sta ik echt te trappelen, kom maar op met die lange dagen, zon en voorjaar/ zomer! Ik heb er echt meer 'last' van als voorgaande jaren... Hebben jullie dat ook zo?
WOW! Deze zaterdag al? Lekker hoor! Ik ben de donkere dagen ook meer dan zat! Laat het lekkere weer maar komen 8)
heeerlijk laat de zon maar komen laatst had ik dat ook ik werd wakker van wat is het licht buiten zonnetje scheen ik kijk op mijn klok is het 6,30 en was klaar wakker nog geen 0 min later komt youame mama ik ben wakker
Zeker weten! Laat die zon maar komen! Ik heb er zeker wel zin in... Heerlijk! Weg met de winter depressie hehehe
oh nu al, haha dat word weer even het bedtijd schema omgooien maar dat komt goed. Wist niet dat het alweer zover was met de tijd, maar kom maar op verlang er naar
Naast dat ik de lente fantastisch vind, vind ik het ook dat lente gevoel geven als de klok een uurtje vooruit wordt gezet ( vooruit toch? ). En goed nieuws, het wordt volgende week waarschijnlijk lekker lenteweer, joepieeee!
Ik werd vanmorgen wakker met een zonnetje...heerlijk. Dan vind ik het ook helemaal niet erg om op te staan Denk dat Jinthe er wel ff aan moet wennen dat de klok een uur vooruit gaat
Lekker de klok weer vooruit, wordt tijd ook, vind een avond langer licht fijner als de ochtend. Nu nog echt lenteweer erbij en dan is het helemaal compleet.
nu al wow dat gaat snel. gelukkig dat ik het hier lees whaha anders zou ik het zo vergeten werd wel tijd trouwens, het is nu zo vroeg ligt dat me dochter elke morgen half 6 of zelfs eerder klaar wakker is ben zo moe
Nou het is dat ik het nu hier zie staan want ik was het al helemaal vergeten. Heerlijk, lekker een uurtje langer licht! Kom maar op met die zomer. 8)
Zomertijd? Het sneeuwt hier nu, alles is wit... Maar ook Scandinavie doet aan de zomertijd dus morgenavond weer een uurtje extra licht. Ik verlang naar de zomer...
Laat die zon maar komen. (maar 30 graden hoeft voor mij niet) Mn zus heeft al n aantal dagen 23 a 26 graden gehad, ik wil ook!
Dat betekent dus een uur eerder werken.. :-s Ach... het is voor een goed doel ! Laat het zonnetje maar komen...
ai... zomertijd? Ja zeker én óf ik er zin in heb! Maar zie er wel een klein beetje tegenop met mn meisjes...Dat is de ellende van tijdverzetten altijd... Maar toch, als we daar dan weer doorheen zijn....HEERLIJK! De zomer komt er weer aan!
heerlijk, maar niet als je vandaag laten hebt en morge vroege dienst. blleehhh daarna vindt ik het heeeeeeerlijk.