Vrij nemen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door jolanda1976, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn man nam al altijd al vrij op de verjaardag van onze 2 heren waar hij de stiefvader van is en die alweer tegen de 12 zitten. Dus zal hij voor Wendy al helemaal vrij willen. Nee niet omdat t echt zijn kind is biologisch gezien dan. Want verder zie je totaal geen verschil al zolang als we samen zijn niet. Maar omdat die eerste verjaardagen speciaal zijn...die koppies als ze beneden komen en al die slingers en ballonnen zien. Kadootje uitpakken (en op de een of andere manier heb ik dan altijd net wat uitgekozen dat in zon grote doos zit zodat dat kind er bijna achter verdwijnt :)) en dan het kind heeeel blij.....met de verpakking zien spelen en het kadootje links laten liggen... :)
    Nouja je kan het natuurlijk filmen en dan kan je man het later ook zien.... Maar nee...liever heb ik opa's en oma's er ook bij. Zijn alle 3 zo enorm blij dat er toch nog eentje bij gekomen is. (heb al n beetje voorpret voor over n maandje of 5...is niet te merken heh? :p)

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik wil wel vrij als mijn kindje jarig is in de toekomst en wil ook dat mijn vriend dan vrij neemt, maarja zijn werkgever is niet zo moeilijk.
    Mijn vader was eigenlijk altijd vrij als wij jarig waren pas toen we ouder werden niet meer.

Deel Deze Pagina