Prinsenmeer, ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wie is er onlangs op het prinsenmeer geweest en wat zijn de ervaringen?

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Je kan op zoover.nl kijken voor recenties :).

3. Tese

Tese Niet meer actief

Is die niet al iets van 3 keer bij red mijn vakantie geweest? Valt toch onder oostappengroep? Al de parken daarvan schijnen waardeloos e zijn qua service en schoonmaak. Als het niet daaronder valt heb ik een ander in gedachten.

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Staat heel slecht aangeschreven op zoover

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    ik heb er 1x gezeten. Park is "wel aardig" maar de accomodaties zijn dramatisch slecht

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben vorig jaar naar Prinsenmeer geweest.
    Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Was ook snikheet toen, dus in zo’n stacaravan helemaal niet te houden. Zwembad was klein en maar een paar uurtjes per dag open. Als je wat wilde eten, kon je alleen maar friet en andere vette zooi krijgen en ontzettend veel mieren. Bedje kregen we erg laat s avonds, na aantal keer vragen.

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    volgensmij was er hier op het forum laatst iemand die ontzettend veel gedonder had gehad op dat park en uiteindelijk na lang aandringen en wachten haar geld terug kreeg en ze naar centerparcs zijn gegaan? en ze staan niet al te best aangeschreven op zoover! zou dat kansje niet wagen eerlijk gezegd... zonde van je geld...

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij zijn er geweest, dramatisch. Wij zijn na 3 dgn vertrokken (hadden een week geboekt)

Zwembad was amper open, huisje was in dramatisch slechte staat, nieuw huisje was beter, maar nog steeds erg. en het park zelf was ook in slechte staat. Speelschepen met kapotte ruiten, vuil etc.

Wij gaan nooit weer naar de oostappen groep/prinsenmeer

Deel Deze Pagina