Is die niet al iets van 3 keer bij red mijn vakantie geweest? Valt toch onder oostappengroep? Al de parken daarvan schijnen waardeloos e zijn qua service en schoonmaak. Als het niet daaronder valt heb ik een ander in gedachten.
Ik ben vorig jaar naar Prinsenmeer geweest. Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Was ook snikheet toen, dus in zon stacaravan helemaal niet te houden. Zwembad was klein en maar een paar uurtjes per dag open. Als je wat wilde eten, kon je alleen maar friet en andere vette zooi krijgen en ontzettend veel mieren. Bedje kregen we erg laat s avonds, na aantal keer vragen.
volgensmij was er hier op het forum laatst iemand die ontzettend veel gedonder had gehad op dat park en uiteindelijk na lang aandringen en wachten haar geld terug kreeg en ze naar centerparcs zijn gegaan? en ze staan niet al te best aangeschreven op zoover! zou dat kansje niet wagen eerlijk gezegd... zonde van je geld...
Wij zijn er geweest, dramatisch. Wij zijn na 3 dgn vertrokken (hadden een week geboekt) Zwembad was amper open, huisje was in dramatisch slechte staat, nieuw huisje was beter, maar nog steeds erg. en het park zelf was ook in slechte staat. Speelschepen met kapotte ruiten, vuil etc. Wij gaan nooit weer naar de oostappen groep/prinsenmeer