Babylijkje aangetroffen in Den Bosch Uitgegeven: 4 januari 2007 13:22 Laatst gewijzigd: 4 januari 2007 13:28 DEN BOSCH - De politie heeft donderdagmorgen omstreeks 9.40 uur een babylijkje gevonden in het recreatiegebied Engelermeer in Den Bosch. Een woordvoerder heeft dat gemeld. De politie kreeg een melding van voorbijgangers die de gruwelijke vondst hadden gedaan in de buurt van een pad langs het meer. De technische recherche onderzoekt de vindplaats op sporen en krijgt daarbij assistentie van de Mobiele Eenheid. Ook vanuit een politiehelikopter zijn foto's genomen. De politie doet een dringend beroep op de moeder van het kind om zich te melden. Het stoffelijk overschot gaat donderdag nog naar het Nederlands Forensisch Instituut voor sectie. Een rechercheteam van vijftien politiemensen onderzoekt de zaak
Verschrikkelijk zulke berichten. Kan daar heel verdrietig van worden. Nog zo klein en onschuldig............
we kunnen natuurlijk niet oordelen wat er in zo`n hoofd omgaat van de moeder,maar het blijft vreeselijk wisten al die soort bange vrouwen maar dat ze het ook anoniem kunnen opgeven voor adoptie en zijn genoeg vrouwen die wel een baby willen hebben veel liefs sofaan
Verselijk gewoon! Ik vind dat je dit de laatste tijd wel erg vaak hoort wat bezield die mensen vraag ik me af
Mijn kinderen kwamen al thuis en zeiden mama we mogen niet vissen van de politie. Ik zei dan is er vast iets gebeurd ze zetten niet voor niks alles af. Dan hebben ze vast een lijk gevonden zei ik tegen mijn man. Me zoontje zei mama politie wilde niet vertellen waarom en ik zei al nee jongen zoiets mogen ze niet vrij geven. Later op journaal zag ik het het ging om een baby lijkje grrrrrrrrrrrrr Hadden ze het beter bij mij voor de deur kunnen leggen had ik er voor kunnen zorgen woon vlak bij de Engelemeer. Wij lopen daar vaak met de honden en mijn kids vissen daar veel. Wat ben ik blij zeg dat hun die baby niet hebben gevonden. (Altijd als hun iets vinden doos of tas moeten ze kijken wat er in zit bah en ontzettend eng zeg.) Mijn kinderen zeiden al mama gisteren toen wij vissen waren zagen wij wel een vrouw alleen lopen met een kinderwagen ik zei ja dat wil niks zeggen er lopen wel meer mensen daar aan het meer. Helaas is het weer gebeurd triets hoor allemaal heb er geen woorden meer voor. Rust in vrede lieve engel jammer dat jou leven zo kort had mogen zijn. Jou mama heeft vast gedacht leg jou bij de engelemeer dan wordt je vast een lieve engel Lover.
ik lees het net! ik woon zelf in den bosch maar ik had er nog niks over gehoord. verschrikkelijk....gewoon te ziek voor woorden!