Goeiemorgen dames, Ik weet al een poosje dat ik geopereerd moet worden aan mijn oor, en dat ik na de operatie 3 weken niet mag bukken tillen kracht zetten nou zou dat normaal al niet prettig zijn, maar mijn dochtertje is net 11 maanden dus word erg lastig!! Vandaag moet ik naar de anesthesie en sinds vorige week weet ik dat mijn operatie 23 oktober gaat plaatsvinden en ow wat ben ik zenuwachtig voor wat er komen gaat!! Mijn man blijft zoiezo de eerste dagen thuis, en verder moet er een soort van rooster gemaakt worden van wie er komt helpen! Ze zal heus ook weleens een dag naar m'n moeder gaan, maar ik wil haar zoveel mogelijk thuis houden! Vind het zo moeilijk nu de operatie gepland staat, ik kan gewoon straks niet zelf voor m'n dochter zorgen... Ze hangt heel erg aan mij dus ik hoop dat het allemaal goed gaat komen! Zijn er misschien dames die ervaring hebben met zoiets!! Groetjes een zenuwachtige mama
Moeilijk he! Ik krijg morgen voor onderzoek n hartkatheterisatie waarna ik ook 7dgn niet zwaar mag tillen en heb n dreumes van 9,5 kilo... Ik heb nu geregeld dat ik 6dgn naar mijn ouders ga, toevallig is mn moeder vrij erg fijn dus. Maar het blijft moeilijk dat ik haar zelf niet uit bed kan halen, optillen om te knuffelen of te troosten of wat ze nu leuk vind samen dansen... Veel succes na je operatie!