Na de eerste bevalling (kindje overleden) na 3 maanden. Na de tweede bevalling, toen dochter 6 maand was gestopt met pil en zwanger toen ze 9 maand oud was. Na derde bevalling, toen zoon 8 maand was gestopt met de pil en nog niet zwanger (ronde 3). Ja, wij houden van vlot op elkaar haha.
Nu.. Dochtertje is 16 maand. Half jaar geleden was de pil op maar vonden het nog te vroeg, dus half jaar pil bij besteld, nu weer op en nu gaan we er weer voor!
Met de pil gestopt toen dochter 9 maanden oud was, 'serieus' gaan klussen toen ze 14 maanden was en posi test toen ze 16 maanden was . Zit 25 maanden tussen.
Toen onze zoon 18 maanden was besloten met de pil te stoppen, maar met 19 maanden ervoor te gaan. 1 keer in "the heat of the moment" condoom vergeten en... zie banner!! Eigenlijk dus een beteje te vroeg, maar we zijn super blij en prijzen ons enorm gelukkig dat het zo heeft mogen zijn. Er zal dadelijk 26 maanden tussen zitten.
net voor haar tweede verjaardag gestopt met de pil en in ronde twee zwanger. dat gaat bij ons erg snel. we hebben bewust gekozen voor twee jaar leeftijdsverschil omdat ik een hg zwangerschap heb en ze dan al meer zelf kan.
Nog niet. We hebben allebei nog geen babykriebels. Ben benieuwd wanneer die weer komen. Ons zoontje is nu 15 maanden.
Toen mijn dochter 1,5 was gestopt met de pil en na een maand raak Voor m'n dochter 2 jaar bezig geweest....... M'n dochter was 2 jaar en 3 maanden toen haar broertje werd geboren
Ik lees ook even mee. Mijn dochter word volgende maand 1 jaar en ml wilt graag alweer omdat hij bang is dat het lang gaat duren en dat zou natuurlijk heel goed kunnen en geef ik hem gelijk in. Toch wil ik denk ik wachten tot volgend jaar.
ik ben sinds twee weken geleden gestopt met de pil. De vorige keer ben ik via medische molen zwanger geworden en ook dit keer zal ik hoogst waarschijnlijk weer hulp nodig hebben. We gaan nog niet de mmm in, eerst goed ontpillen en alles thuis op een rijtje hebben. We zijn er wel bewust van dat het ook zonder mmm kan gebeuren en dan is het ook al welkom.