Hallo dames, ik heb altijd cyclussen tussen de 32 en 35 dagen.. afgelopen 4 feb een positieve ovulatietest gehad (denk ik) daarna doorgetest maar bleef een streepje zichtbaar, nu gisteren dacht ik laat ik eens kijken of die nu wel wit is maar tot mijn verbazing weer een knaller?? Snappen jullie daar wat van? Heb ook een zw rest gedaan van sensitest maat die is wit? Hopelijk lukt de foto?
Ik vind de eerste test aan de rechterkant het meest positief Op welk tijdstip doe je de ovulatietesten? Hoeveelste dag in je cyclus zit je nu?
De meest linkse test was 4 feb en was 21 januari ongesteld? De meest rechtse test was gisteren terwijl ik normaal gesproken dit weekend al ongesteld zou moeten worden? Ik test elke dag op hetzelfde tijdstip in de middag
Ik had dat bij de sensitive tests van Sensitest ook telkens. Daarna overgegaan op de gewone en toen had ik er geen last meer van.
Wat zijn precies je cyclussen geweest? Ik denk dat je toch echt nu pas een ei hebt. Zwangerschap had gekund maar dan was je hcg positief geweest
Ik heb de laatste maanden dat ik het bijgehouden heb telkens 35 dagen gehad, alleen afgelopen maand 32..
Ik begrijp dat het erg gevoelige testen zijn? Waarom gebruik je die en niet gewone? Want die was waarschijnlijk een stuk lichter geweest en was er nu niks aan de hand geweest.
Ik weet eigenlijk niet? Heb deze tig jaar geleden gekocht en bevielen goed, dus nu gewoon weer besteld.. normaal test ik maar 1x positief en dan word ik ong 16 dagen later ongesteld. .maar omdat ze nu niet helemaal wit werden (normaal wel ) heb ik nog x getest.. zal vanmiddag eens kijken of de winkel de clearing blue heeft kijken wat die doet
Sensitest ovulatietest dipstick sensitive vanaf 13,99 | Sensitest Als het deze zijn heb je de senitive... Die geven sneller een streep...
Heb net even de clear blue met smiley gehaald en die geeft ook een smiley? Dus ga er maar vanuit dat ik om 1 of andere reden een opeens lange cyclus heb en nu dus mijn eisprong?
Ja het kan in principe altijd dat je opeens een langere cyclus hebt. Maak er maar gebruik van voor de zekerheid. Ik zou doortesten met de ovu nu en kijken wat die doen. Blijven ze positief dan gewoon weer een hcg test doen
Dankjewel.. dan gaan we het vanavond maar even gezellig maken hihi.. en test even door idd.. Hij zal uiteindelijk niet meer positief moeten zijn he
Ja hij moet aflopen de cb geeft wel al sneller een smiley dus het kan best 2 dagen duren voordat je test afloopt... Wel balen zeg zo'n lange cyclus, maar wie weet krijg je nog een mooie hcg tes de komende dagen
Dankjewel voor je steun, we gaan er weer voor en duimen dan maar weer... Hopelijk dan een andere positieve test..
Ja je hebt misschien wel 2 kansen het is maar hoe je het bekijkt hihi.. Succes en graag gedaan hoor hou me op de hoogte hier eventueel?