Ben net terug van echoscopie, had maandag 20 wkeen echo en daarop konden ze de rechterkant vh hartje niyt goed zien dus ik moest vandaag terugkomen. Net kon ze het weer niet goed zien, ik dacht als ik ewat begweeg en hij draait om komt het goed. Maar nee, ze kreeg de rechterkant niet in beeld en dat had allnag wel gemoeten dus nu moet ik door naar Rotterdam Erasmus. Het kan zijn dat ze het gewoon niet kunnen zien maar wel goed zit maar anders heeft het een (ernstige) hartafwijking misschien. Ik ben me kapot geschrokken en kan alleen maar huilen, ik kan pas dinsdag terecht en ga dat niet trekken, ik wil vandaag of morgen waar dan ook... Heeft iemand hiermee rvaring en wie weet hoe ik ergens anders misschien eerder terecht kan en waar?
Jeetje,wat k*t zeg Heb wel ervaring met het Erasmus en de artsen daar zijn heel kundig.Ik hoop voor je dat het goed komt.Ik heb hier zelf geen ervaring mee,maar wil je wel ongeloofelijk veel sterkte wensen. Groetjes, Monique
Ja het is zo klote, ben zo bang dat er iets ergs is en kan gewoon niet zo lang niet in spanning zitten. Heb net Gent gebeld en kan er morgen terecht, ben er alleen niet voor verzekerd maja en de VK zegt dat het niet handig is ivm vervolgafspraken maar als er geen andrere plaats is ga ik, ik wil zekerheid! Bedankt iig voor je lieve reactie!
Jeetje meis, heftig dit! Ik hoop dat je morgen toch nog goed nieuws krijgt (ik zou ook gewoon naar Gent gaan, zekerheid is belangrijk!). Je kunt ook het LUMC bellen, daar kon ik toen binnen 2 dagen terecht. Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat het vals alarm is!
@Vlinder84; de verzekering gebeld en zij vergoeden. We gaan dus morgen naar Gent, heb net R'dam nog eens gebeld en ik kon daar niet terecht. Wel zei die vrouw aan de tel dat als mijn VK had gebeld dat het misschien wel een afwijking of ernstig zou kunnen zijn dat ik er dan zowieso wel deze week bij had gezeten. Er zou dgg zijn dat ze het hartje niet goed in beeld konden krijgen en ze zei dat ik me maar beter niet te druk kon maken. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken en waar ik aan toe ben, zou stiekem weer wat hoop krijgen zo maar ja ben toch wel een pessimest dus blijf erg bang voor toch slecht nieuws...hopen op het goede!
hypertrofisxch= te dikke hartspierwand pulmonal heeft daar ook iets mee te maken.. any way ik hoop dat het niets is meis en zal voor je duimen!
Dank je wel. Ik had de betekenissen ook opgezoht maar de linkerkant zou groter zijn en de rechterkant werkt dan misschien iet oid geen idee, maar dit hebben ze niet zo aan R'dam dgg anders had ik daar nu al terecht gekund. Maar ben toch wel blij dat ik naar Gent kan vandaag! Ik hoop op goed nieuws maar na het lezen van die brief sxchrok ik toxch wel ff weer...
Bijna 15.00 uur. Je zult wel op zijn van de zenuwen. Succes! Ik kom vanavond nog even lezen. Ik hoop op goed nieuws!