Vrijdag 27 november ben ik ingeleid wij hebben een prachtig dochter gekregen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Angel24, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik ben vorige week woensdag naar gynocoloog geweest voor controle ik had al 2 weken last van hoofdpijn en zag regelmatig sterretjes voor mijn ogen tevoorschijn komen mijn bloeddruk was hoog.

De gynocoloog heeft mijn bloeddruk gemeten het was iets te hoog, en ik heb plasje ingeleverd plus bloed prikken.

Donderdag hadden ze mij gebelt en gezegd dat de bloed niet goed was en daarom meteen naar de ziekenhuis moest gaan voor bloeddruk laten meten.

Ik ben naar ziekenhuis gegaan ze hebben mijn bloeddruk opnieuw gecontroleerd er was niets ik moest weer plasje inleveren plus bloedprikken ze hadden tegen mij gezegd dat ik om 20.00 uur moet bellen voor uitslag, als het niet goed is moet ik meteen naar de ziekenhuis gaan en word ingeleid.

En als het goed is moet ik vrijdag naar ziekenhuis en ingeleid worden, dus ik wachte af tot 20.00 uur en had gebeld, de bloed uitslagen waren goed.

Ik moest vrijdag 27 november om 8.30 aanwezig zijn bij de verloskamer, ze hebben eerst half uur naar baby hartje geluisterd en daarna met gel mijn baarmoedermond gevoeld en ik had al 2 cm ontsluiting.

Om 9.30 hebben ze mijn vliezen gebroken en meteen daarna begon de lichte weeen, ik heb het tot 13.00 uur volgehouden ze hadden in tussen gecontroleerd en had 2,5 cm ontsluiting dus het ging niet vlot.

Ik heb om 13.30 uur aan de gynocoloog gevraagt of ik een ruggenprik kon krijgen want de pijn werd rustig aan onverdraaglijk, de gynocoloog adviseerde mij medecijn te geven ik weet niet hoe het heet maar de medicijn maakte mij heel erg suf wanneer ik pijn kreeg moest ik op de knopje drukken ik heb heel veel overgegeven zelfs een slokje water kwam er meteen uit.

Maar zelfs dit hielp niet dus ik wilde graag ruggenprik en ik kreeg het ook om 16.00 uur, om 21.00 uur had ik pas volledig ontsluiting.

21.00 uur werd de ruggenprik verwijderd en om 21.30 t/m 22.46 heb ik heftig weeen gekregen en flink geperst zeker 12/15 keer geperst. Ik vond het heel erg zwaar maar het is mij gelukt ze is geboren en weegt 3050 GRAM!

Ik heb hierbij 5 hechting gekregen was beetje ingescheurd, na de bevalling ben ik 4 dagen in ziekenhuis gelegen omdat ik weinig bloedplaatjes had moest ik in het ziekenhuis blijven.

Ik heb ook flink aambeien erbij gekregen hoop dat het snel beter word.

Ik ben pas vandaag naar huis gekomen met mijn klein prinsesje ze is echt een schatje, ik wens alle andere vrouwen die nog moeten bevallen succes voor mij was het een zwaar bevalling.

Groetjes,

ANGEL24

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Van harte en nu maar genieten van je meisje!

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    gefeliciteerd en geniet ervan!

4. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Geliciteerd.

5. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    gefeliciteerd meis. eindelijk is ze er dan ;)
    goed gedaan!!

Deel Deze Pagina