Mijn verhaal... In 2012 mijn 1e bbz met ruim 7 weken, gevolg eileider verwijderd. Andere kant zag er ook niet goed uit maar is blijven zitten. In 2013 in ons meisje geboren na 1 ivf poging,mij was onze enige cryo. Vorige week dolblij, ik was spontaan zwanger. Helaas bleek dit wederom een bbz en is de 10e mijn overgebleven eileider, de eierstok aan die kant en een stukje darm verwijderd ivm zeer ernstige verklevingen. Dit jaar zullen wij opnieuw het traject in gaan alleen nu dus met maar 1 eierstok. Iemand die dit ook heeft gehad?
Hoi Jane, Ik heb ook nog maar 1 eierstok en een lage AMH waarde. Mijn eierstok wordt niet meer goed doorbloed nu waardoor de eicellen ook verminderen. Wij gaan nu de 4e poging doen in Dusseldorf. Ik ben al bijna 37 dus dat speelt ook nog mee. Ik had een cyste links en BBZ rechts. Je kunt prima zwanger worden hoor met 1 eierstok. Het VU heeft de hoogste slagingskans binnen NL. Heel veel succes! Groetjes Daan
Ik las je verhaal. Ik heb ook vrijdag 10 april mijn tweede bbz doorgemaakt. Bij mij hebben ze de eierstok kunnen behouden. 21 mei hebben we de intake voor ivf. Hoe gaat het met jou?
Ik heb dit zelf niet gehad. Maar ik ken wel iemand die als jong meisje al 1 eierstok moest missen. Ze heeft altijd gedacht dat zwanger worden lastig zou worden. We hebben het er vaak over gehad. Inmiddels heeft zij zonder problemen 2 gezonde kinderen. Zolang jouw ene eierstok nog mooie eitjes maakt, moet het prima kunnen lijkt mij. Succes!
Het gaat met ups en downs, intake ivf hebben wij al een keer gehad dus weet niet of dat nu weer moet. Ik moet 26 mei eerst op nacontrole en dan zulken we denk ik ergens rond juli contact opnemen weer met fertiliteit. Gaan in juni eerst op vakantie dus..