vrijdag de 13de geboorte

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vlademira, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

Ik ben uitgeteld op vrijdag de 13de
    ben beslist niet begelovig maar vindt het wel gheel erg grappig en ook toevallig vooral omdat ik dol ben op horror en trillers zowel boeken als films zijn er nog meer meiden wiens kindje op vrijdag de dertiende wordt of is geboren

2. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ikzelf ben niet op een vrijdag de dertiende uitgeteld ofzo. Maar een tante van mij was wel uitgeteld op een 29ste februari (al een tijdje geleden en kindje is ook niet op die dag geboren), maar dat lijkt mij ook wel grappig en speciaal.

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Mijn neefje is op 13 juli geboren op een vrijdag, hij kwam om 23,55 uur, mijn broer hoopte nog dat hij tien minuten later zou komen maar het was een spoedkeizersnede geworden dus dan heb je geen keuze. Hij is een mooie gezonde jongen geworden en is ondertussen al een beginnende puber. Het is inderdaad bij geloof en mijn broer heeft het er nadien eigenlijk alleen maar om gelachen. Mijn neefje ziet het ook heel comisch, zie je wel zegt hij altijd als het om vrijdag de dertiende gaat, er gebeuren ook leuke dingen, kijk maar naar mij. :) :)

4. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Toevallig, m'n pa is op vrijdag de 13e geboren! Uit een Surinaamse moeder in Oranjestad (Aruba) dus ze zijn daar heeeel bijgelovig. Maar eh, hij loopt nu op z'n 58ste nog steeds kerngezond rond hoor! ;)

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik was ook op vrijdag de 13e van Vigo uitgerekend. Echter is hij pas de 24e geboren ;) Ik had er geen problemen mee ofzo. Ben verder niet bijgelovig. Vond het wel grappig :)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn zusje is op vrijdag de 13e om precies 13 uur geboren haha en ik heb nog nooit iemand ontmoet met zoveel geluk in haar leven

7. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Kun je toch echt niet zien dat jij een Surinaamse vader hebt..

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    vlademira ik had bij eerste symptomen waar je topic ook stond nog een reactie achtergelaten!

je vroeg om te mailen of msn oid!

misschien vind je het ook leuk om bij de juni mama's te komen kletsen heeeeel gezellie hoor ;)

die kun je vinden bij bevallingslijsten forum ;)

misschien zien we je daar!

9. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    de vriend vam mij moeder is op vrijdag de 13 geboren. 13 oktober. Zelf ben ik uitgerekend op 29 februari ook zo een aparte datum.

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Ik ben ook uitgerekend op vrijdag de 13e juni. grappig, ik vind het wel leuk, is apart.

11. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik ben uitgerekend op 31 maart maar wie weet wordt het wel een 1 april grap :)

12. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij verwachten ook een schrikkelkindje, en de dag ervoor is m'n man jarig. Dus we zien wel :p
    Eerlijk gezegd zal het mij een zorg zijn op welke datum we gaan bevallen. Als het maar een beetje vlotten wil en ons kindje maar gezond mag zijn.

13. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Half-Surinaamse vader, andere helft is Arubaans (blanke joodse vader). Mijn moeder is bleek, blond, blauwe ogen...en m'n pa heel iets getint, met zwart haar en groene ogen. 't Enige dat je aan mij ziet zijn m'n neus en lippen, voor de rest ben ik heel wit enzo :D

14. Baukje81

Baukje81 Lid

29 dec 2006
    63
    0
    0
    Noord-Nederland
    Ik ben ook op vrijdag de 13e geboren, maar voel me niet bepaald een ongelukskind :) . Heb best vaak mazzel. En ik vind het ook nog eens leuk dat ik op vrijdag de 13e ben geboren, ben niet bijgelovig.

Liefs.

15. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Blijkt vrijdag de 13e toch een geluks dag te zijn!

16. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Wordt bij mij misschien ook wel een vrijdag de dertiende kindje..

Deel Deze Pagina