Oh, ik geloof er ook niet in! Even een opsomming van dag tot heden: 7:30 man wil auto starten om op vakantie te gaan Lukt niet, startkabels erbij, startkabels vonden het niet leuk meer. 8:00 Is iets met startonderbreking ofzo. Renault gebeld 8:30 Gaan iemand sturen... 9:30 Nog niemand. 10:00: Eindelijk een figuur op de stoep 10:05: Computer van auto kan niet gecontrol-alt-delete, dus moet mee naar garage. Inmiddels al een uurtje staan kletsen met de buren enzo. Vertel nog dat we al redelijk wat pech hebben gehad met onze auto (mensen die 'm mollen, poging tot inbraak...) 10:10: Gaan proberen om auto op transportdingetje te takelen 10:20: Auto lijkt er eindelijk op te staan... 10:21: Auto rolt net zo hard weer van dat ding af en ik (met Lena in mijn armen) en de buurman kunnen nog net opzij springen. Auto rolt zo tegen de auto van de buurman, die op de handrem stopt *krak* Auto van de buurman ook stuk! 10:22: Nozem van het takelbedrijf zegt *shit*! We komen volgende week langs om te kijken wat er vervangen moet worden buurman, komt helemaal goed! Onze auto doet nog steeds niets en de schade lijkt mee te vallen... Man stapt met schademeneer in de auto en na een kwartiertje komen ze weer terug met een mannetje, dat keek alsof ie nog geen 1 en 1 bij elkaar kon optellen... 10:45: Mannetje van schadebedrijf maakt kabel vast aan zijn auto en aan die van ons. Mannetje dat niet kan tellen gaat in onze auto zitten en zo zijn ze naar het schadebedrijf gereden... Buren hebben ook weer iets om over te praten. Alle zooi net overgezet in de auto van het werk, gaan we daar maar mee... ](*,) {|= :c: Dus hier wel heel erg vrijdag de dertiende. Oh ja, dat we gingen trouwens een weekendje weg Oh ja2: Chaya, gefeliciteerd
Be happy, hoop het voor je, zou leuk zijn. BoBam, gefeliciteerd. Hier geloof ik ook niet zo in vrijdag de 13e. Vanmiddag sollicitatiegesprek, dus ben benieuwd.. hahaha.
Wij hebben net de overdracht van ons oude huis! Na maanden met dubbele kosten te hebben gezeten, zijn we daar eindelijk nu vanaf!
ik zag vandaag nog mensen trouwen bij het gemeentehuis. Ik geloof er niet in, maar ik zou vrijdag de 13e ook niet als mijn trouwdag uitkiezen