dag lieve dames mijn naam is iets veranderd er staat nu 28 achter. ben een hele tijd weggeweest. korte update mijn relatie is helaas beeindigd. ben onder tussen verhuist en woon nu weer bij mijn vader. verder gaat het met mijn zwangerschap heel erg goed. vader van mijn kindje blijft gelukkig wel betrokken bij de kleine. ben onder tussen bijna 21 weken zwanger van een meisje. dit is even heel in het kort. wil je wat meer weten vraag het gerust. ben heel erg blij dat ik weer terug ben. heb jullie erg gemist groetjes summer
Welkom terug, zal wel even wennen zijn bij je vader en zonder manlief maar t gaat allemaal goed? Fijn dat je vriend wel betrokken blijft, en een onbezorgde zwangerschap toegewenst.
hey Summer ...welkom terug meid ...zo te lezen heb je dus het 1 en ander meegemaakt ...maar gelukkig gaat het goed met je zwangerschap ...cool een meisje
Welkom terug! Ik wens je veel sterkte met alles, want het zal niet makkelijk zijn om het kind alleen op te voeden. Natuurlijk zul je veel hulp om je heen krijgen en is de vader wel betrokken bij de kleine, maar het lijkt mij niet makkelijk. Maar heel leuk om te horen dat je een meisje krijgt! Groetjes van Karin.
meiden bedankt voor jullie warme welkom. het zal de komende tijd niet makkelijk worden , maar alles voor de kleine meid. voor haar ga ik heel hard vechten en ik weet zeker dat dat ook gaat lukken. verder heb ik heel erg veel steun van familie en ook van zijn familie. heb daar ook nog steeds een heel intensief contact mee. verder wacht ik gewoon af hoe het in de toekomst gaat. maar ik en de kleine gaan het zeker redden.
Hoi, Ik had je al gemist en wilde je (nadat ik het hele forum had gelezen) eens een pB sturen. Jeetje dat is niet niks zeg, wat jij hebt meegemaakt. Ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten. Ik weet zeker dat je het kunt. Jij bent heel sterk. Liefs Janne
ah ok, misschien even door geven aan lotte, aangezien het niet toegestaan is 2 gebruikers namen te hebben!
meid, welkom terug! je houd de februari mama's wel in evenwicht met een dochter, hihi. heel veel sterkte de komende tijd.