De kleine heeft maar besloten om extra lang voor zn middagdutje vandaag in bed te blijven. Ligt al 3,5 uur en meestal toch echt niet langer dan 2
Ik heb juist een hele productieve dag vandaag. Heb gelukkig (tot nu toe) geen last van. De kids werken mee vandaag, het zonnetje schijnt en ik heb vandaag een goede dag met mn bi.
Ik heb echt een onwijze kutdag, al nachten bijna niet geslapen dus ik ben echt uitgeput, m'n dochter is de hele dag aan het jammeren en huilen en weigerde een middagdutje te doen (1 jaar) Ik voel me boos, moe en verdrietig en zit gewoon echt even vet in de put. Kan iemand me een trapje toewerpen want ik blijf maar huilen.
Och moppie toch! Dat zijn vermoeiende dagen zo weet er alles van hoewel mijn dl iets jonger is. Hier ongesteld geworden in de stad.. Had ik niet op gerekend hoe snel kun je dan naar huis en moet ik morgen weer heen! Zucht..
Zoonlief heeft net een pannendeksel ( zo een met een dunne scherpe rand) van boven z'n hoofd miidden op mijn wreef van m'n voet laten vallen. Rand eerst natuurlijk.
Dan heef ie vandaag gewisselt met mijn mannetke. Die slaapt tegenwoordig standaard 3 uur, maar vandaag was het net aan 2 uur.
Hier ging het goed totdat ik gebeld werd door school. Dochter was, tegen het hoekje van het speelhuisje op het schoolplein, gevallen. Resultaat: Blauw/rood dik oogje
Aaww smiley wat zielig! Hier helaas ook een ongelukje, dochter struikelde en het ging zo snel dat ze zichzelf niet kon opvangen. Gezicht recht op de stoep, neus stuk, bril onder de krassen en een bebloede knie. Morgen eerst maar achter een nieuwe bril aan.
Ik heb echt een top vrijdag de dertiende! Ik ben toevallig ook 13 weken zwanger en heb heel luxe twee mooie echo's vandaag gehad. De ochtend een echo bij Fontys Eindhoven door studenten en de middag had ik een afspraak bij de gyn, hij had ook een mooie echo gemaakt met een zwaaiende baby En tot slot een super mooi cijfer 8,1 voor mijn portfolio (in 1 jaar lesbevoegdheid aan het halen) Ik geloof niet in vrijdag de dertiende ongelukken
Hier een topdag! Moet zeggen dat ik op vrijdag de 13de meestal normale dagen hebben. Nooit pech specifiek op die dag.
Mijn dochter* is dood geboren op vrijdag de dertiende, sindsdien heb ik een hekel aan deze datum, stap ik met het verkeerde been uit bed en dat maakt de dag dan weer nog minder leuk. Vandaag dus vooral chagrijnig geweest.
O wat vreselijk Berte! Ja, logisch dat je dat nooit kan loskoppelen van elkaar. Sterkte. Gelukkig is deze dag weer bijna voorbij!