vrijdag de uitslag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door fay26, 21 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fay26

fay26 Lid

21 mrt 2007
    26
    0
    0
    brabant
    hoi nina
    mijn vriend is iemand die niet veel praat en waar je ook niet veel uitkrijgt maar zie wel aan hem dat hij het erg vind. Maar gelukkig zijn we allebei van die types die (tot nu toe) niet bij de pakken neer gaan zitten maar weet niet hoe dat is over een tijdje natuurlijk. Maar dat zien we dan wel weer eerst een paar maanden rust en je ziet wel een wonderen gebeuren! toch

liefs fay

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heel veel sterkte meis!

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Jeetje Fay, dat is wel heel erg kl*te voor jullie, ik kan me voorstellen dat jullie heel erg teleurgesteld zijn. En nu moeten jullie nog langer wachtten op een zwangerschap. Ik hoop voor je en je ventje dat de tijd voorbij vliegt en dat je gelijk met de eerste behandeling zwanger ben en dat je een hele mooie zwangerschap zal krijgen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel van Jolie

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Fay hopelijk wordt je snel zwanger en heb je geen icsi meer nodig. Kijk naar andere meiden op het forum!

gr vruchtje

5. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He Fay,

Dat is inderdaad k***te nieuws! Heel veel succes met de verwerking daarvan.

En inderdaad, niet bij de pakken neer gaan zitten. En wij zeggen altijd "alles komt goed"

Liefs Schaapje

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoi Fay, kan me voorstellen dat dat even zwaar viel, maar probeer je positiviteit te behouden! Wij gaan ook voor ICSI, mijn zus heeft al 2 ICSI kindjes rondhuppelen, houd moed! Mijn vriend praat er ook weinig over, hij zegt dat hij dat moeilijk vind omdat ik zo gevoelig ben, hij wil niet al te enthousiast zijn omdat ik daar dan misschien teveel hoop van krijg, hij wil me dus eigenlijk beschermen, (en zichzelf daarmee ook denk ik) omdat hij het heel erg zou vinden wanneer het later tegenvalt...succes meid ook voor je mannetje! Liefs Ester

Deel Deze Pagina