vrijdag eerste echo met 7w... zoooo spannend...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door poema, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    @Cindy. Ze zagen op de echo een witte streep in de baarmoeder. Het slijm waar volgens hen niets in zat. Maar het is een vreemd verhaal en de data enzo kloppen helemaal niet met wat er gebeurt zou kunnen zijn. En dan ook nog die positieve testen... Ik weet het niet meer. . Wat heb jij meegemaakt?

2. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    @poema
    Meis wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je je echt heel verdrietig voelt! Heel veel sterkte!!

Liefs,
    Sam

3. Alita

Alita Niet meer actief

Nou bij onze eerste echo vertelden ze ons dat het kindje niet leefde want ze zagn geen hartactie..
    Zelfs al curetage gepland, en hele week de mk afgewacht.
    Week later zaten we weer bij de gyn en ik vroeg of ik nog een echo kon krijgen want het zat niet helemaal lekker allemaal.
    Nee dat was niet nodig volgens gyn, ditdeden ze pas als de mk achter de rug was zodat ze goed konden kijke of de bm leeg was...
    Ik wilde toch wel graag een echo want nog diezelfde week zou ik en curetage krijgen...

Toen kregn we de schrik van ons leven want er klopte een hartje!!
    Hoe het nu kon zijn dat ze de vorige keer niks hadden gezien is een raadsel, wel hadden ze nooit zo drastisch mogen reageren met het is een mk en voo de rest geen moeite meer doen!

Diezelfde gyn heb ik nooit meer gehad want die wil ik nooit meer zien, nu zijn ze erg lief en krijg ik vaker een echo voor de geruststelling. Want relax zwanger zijn was ik even niet meer!

Dus geloof niet zo snel wat ze je vertellen en vraag altijd een second opinion!!!
    Het zijn natuurlijk uitzonderingen maar het gebeurt toch veels te vaak vindt ik!!

Hoop voor je dat je gewoon de volgende keer een hartje ziet meid!!

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    @Cindy dat is ook een verhaal zeg. Gelukkig heb je op meer onderzoek aangedrongen.
    Hier ligt het wel wat anders. Ze zagen helemaal niks; ook geen vruchtzakje ofzo. Maar mijn testen zijn nog steeds positief. En dat is dus het gekke. Volgens mij is de kans bij mij klein dat er toch echt iets zit. Anders hadden ze wel iets gezien denk ik. Tenminste een vruchtzakje. Maar het gekke is dat ik wel het gevoel heb dat er iets zit. Ze moeten het dus wel even goed onderzoeken. Maandag weer bloed prikken in zh om waardes te bepalen. Kunnen we nu ook nog niets over zeggen. Bleeegh.

5. Alita

Alita Niet meer actief

succes meid!!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai Poema,

De 1e keer dat ik een echo kreeg was er ook niks te zien, enkel wat verdikt baarmoederslijmvlies...Ook geen vruchtzakje. Ze dachten aan 60% kans op miskraam die ik zou gaan krijgen..ik mocht toen ook 2 en een halve week wachten op de volgende echo. Bij de 2e echo hebben we het hartje zien en horen kloppen! Het was de eerste keer gewoon nog te vroeg.

Ik hoop voor je dat dit ook voor jou geldt!
    Sterkte!

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

weet je al wat meer??

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

o sorry meis ik las al in een ander topic hoe en wat.
    heel veel sterkte!!!
    liefs

9. Alita

Alita Niet meer actief

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Helaas, het is niet goed. Er was al niks meer te zien in mijn baarmoeder. Maar omdat mijn hcg zo hoog blijft, zijn ze nu al twee weken mijn bloed aan het checken. Vrijdag nog een keer prikken en dat is hopelijk voor de laatste keer... Het is heel treurig, maar het heeft niet zo mogen zijn nog. Gelukkig geniet ik volop van het kleine kaboutertje die we al hebben rondlopen ;)

Deel Deze Pagina