Oh lieve meiden! Ik voel me echt zo klote! Komen we vanavond bij de vk voor de eerste echo. Volgens de vk zou ik 7 weken zwanger zijn, maar zelf denk ik een week of 6. Maar goed de echo daar was alleen een dooier en een vruchtzak op te zien en het vruchtzakje heeft ze opgemeten en daaruit bleek dat ik langer dan 6 weken zwanger zou zijn. Maar goed dus geen kindje. Nu moet ik volgende week terug komen om te kijken hoe het er uit ziet. Ik ben nu zo onzeker!! Achter het dooier zagen mijn man en ik wel iets wat leek op een knipperlichtje maar de vk kon niet echt goed zeggen of dat wat was misschien ook om ons geen valse hoop te geven. wie heeft dit ook gehad? graag jullie ervaringen liefs....
Hoi, Ik heb met 6 weken en 1 dag een echo gehad en en ze konden al duidelijk het hartje zien kloppen. Vruchtje was 4,37 mm. Maar kan zijn dat er bij iets voor zat of zo. Komt wel vaker voor dat ze het rond die periode slecht zien. Ik had gedacht het niet te zien, tot one grote verbazing. Komt goed..
ik had bij 6w1 een lege vruchtzak van 5w2d, bij 7w2d was alles wel goed. het kan dus hoor!!!!! Kindje is zooooooo klein nog!!! sterkte met wachten, ik weet hoe lang die dagen duren zo!
bij ons zagen ze ook geen hartje met 6 weken en een week later opeens wel....dat terwijl ik zelf een echo heb geeisd want dit was eigenlijk niet meer nodig volgens gyn... Wij hebben dus ook een zogenaamde mk afgewacht die nooit is gekomen en zie hoever ik nu ben dus meid het kan nog!!
ow mijn god... deze verhalen maken me zooo zenuwachtig... en ik moet nog 12 dagen wachten op mijn echo. al is er bij mij al wel een vruchtzakje gespot, bij 4 weken en 3 dagen. Nu duimen dat er dus binnenkort een hartje te zien-horen is...
Ik had met 6+2 ook een ' lege' vruchtzak, maar de afmetingen klopten wel. Week later vruchtje met kloppend hartje!
nou lieve mensen, Heb vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken en de vk gebeld, met het verhaal dat ik er toch geen goed gevoel over had, gelukkig mocht ik komen omdat zij ook een beetje met me te doen hadden. En wat denk je, gewoon een mooi kloppend hartje gezien en het was 3mm groot! helemaal opgelucht en helemaal happy natuurlijk!
1e echo bij nando was er enkel een vruchtzakje en verder niks. was volgens de echo bijna 6 weken. 3 weken later weer een echo en toen was alles goed en ondertussen is onze zoon alweer 1 jaar gefeliciteerd met alsnog een goede echo
Navlis... Ow nee.ik zit nu in hetzelfde schuitje als jij. Vandaag bi 6 wk 5 dg, een vruchtzakje en dooierzakje maar nog geen hartje. Morgen over een week, dan ben ik 7 wk en 6 dg. mag ik nog eens terug. Spannend...en denk dat ik de komende 8 nachten heel weinig zal slapen...