Vrijdag extreem warm

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik hoop dat mensen hun dieren ook een beetje beschermen tegen de hitte. Vaak vind ik het voor de beesten het meest vervelend.

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik woon in Zwaag.
    Bij ons begon dinsdag lekker warm, maar rond 12.00 vielen de eerste buien en koelde het in rap tempo af naar 18 graden...:(

3. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Oooo, wat ben ik blij dat ik vrijdag niet hoeft te werken.

We hebben de hele dag zon op ons huis en alles potdicht houden, helpt niks, het is hier nu al 27 graden binnen.
    "s nachts houd ik alles open, maar afkoelen...nee hoor..;)

Ik snap wel dat mensen klagen, het is hier vaak het uiterste, of heel warm of 18-20 graden en afentoe een zonnetje.
    Geef mij maar 25 graden met een zonnetje en zonder regen 2 weken op een rij!

('s nachts mag het trouwens wel regenen, heerlijk die geur dan!)

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    over het algemeen vind ik warm weer echt heerlijk, en hou van lekker zonnen. Maar 37 graden dat is wel erg warm hoor, vooral in NL. Veel te drukkend en benauwd.

@Bosi: Ind voor dieren is het ook echt niet lekker dit weer. Afgelopen maandag was het ook zo warm, en onze hond lag gewoon buiten in de zon (en ze is ook nog eens zwart). Heb haar maar naar binnen gedaan en de deuren dicht. Binnen is het nog redelijk koel omdat we rolluiken hebben

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    boven in flevoland. Net nu t vrijdag 36 graden wordt moet ik werken:)

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

oh vreselijk ik zie er nu al tegenop. Het is nota bene de verjaardag van mijn man :D maar boven de 30 graden is het in Nederland echt niet leuk meer. En Irem vindt het al helemaal vreselijk. Van mij mogen we snel weer terug naar temperaturen rond de 25, dat is voor Nederland het aangenaamst.

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    en vrijdag is Quinn jarig en hebben we 21 man over de vloer en dan nog om 4 uur voetbal lekker die hitte:(

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wees blij, kan je ze in de tuin droppen, heb je die zooi niet allemaal in huis,.

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ons tuintje is 3 bij 4:D past de helft niet eens in denk ik...we hebben wel staan tafels achterom dat scheelt

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heeeeeeeeerlijk! Ik ben dol op de warmte, kom maar op! :D

11. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Pfff dat is me net iets te warm. Ben vrij morgen, maar ik kan beter gaan werken, zit ik lekker in de airco haha.

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik denk dat het allemaal zwaar overdreven wordt. dat is nu eenmaal waar de nederlandse media goed in zijn. de radar in onze regio zegt nu 30 graden voor vrijdag. dat klopt misschien veel beter. het is al steeds meer bewolkt aan het worden de laatste dagen helaas. dus ik maak me er niet zo druk om. ( als je je wel druk zou maken veranderd dat nog niks aan de feiten ) van mij mag het nog wel een tijdje zulk weer blijven. maarja dat zal wel niet het geval zijn natuurlijk.

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik weet niet of het zo overdreven is Yinthe.

Onze thermometer (die in de schaduw hangt) tikt al een aantal dagen ruim 30 graden aan en 2 dagen zelfs 35 graden. Dus ik denk dat wij ons hier op de veluwe wel kunnen opmaken voor een zeeeeeeeer tropische dag!

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou lekker toch! eerst waren er zoveel topics van oooh was het maar zomer.... en nu is het zomer en nu willen ze weer regen hahah... ik hou dr wel van... als je t warm hebt spring je toch even het kinderbadje in:p

15. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind het ook wel fijn hoor mora. helaas is het vaak van korte duur.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je hebt warm.. en je hebt warm.. en dit is veeel te warm. nu al..

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja dat is wel jammer idd... ik hoop dat het halverwege de maand juli ook nog lekker is.. dan gaan wij naar de belgische kust.... *cross my fingers*

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jep hier ( anna paulowna ) ook, savonds was het wel weer prima te doen trouwens waren we in nieuwe niedorp overigens.
    Nu ook grijs/grauw rond de 20 graden, maar ook wij gaan er aan geloven sandra morgen al zal het hier bij de zee wel ophouden bij max. 30 graden ofzo.

Schaduw en badje in schaduw voor de kleine man. hou wel nu zijn en ons gordijn de hele dag dicht, raa s ochtends gelijk open en voor de warmte weer dicht. Blijft het nog een beetje te doen in de slaapkamers

19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    de mijne ook...

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Nou lijkt mij juist dat stratenmakers toch gewoon een tropenrooster hebben?

Zelfs mijn man die bij een jachtbedrijf werkt is weleens om 5 uur of 4.30 begonnen om eerder thuis te zijn.

Ik heb in elk geval eten in huis gehaald waarbij ik niet of weinig hoef te koken. Veel salades en fruit ( meloen en aardbeien) Het vlees gaat op de BBQ en aardappeltjes in de combi magnetron. Dus geen extra warmte in huis.

Deel Deze Pagina