heey dames, mijn kleine baby loopt 2 en halve week voor op zijn groei.. nu vraag ik me af of hij dan ook eerder kan komen.. ik ben nu 33 weken en nog niet ingedaald gr aline
Volgens mij hoeft dat niet perse zo te zijn dat hij eerder komt. De termijnecho heb je als het goed is gehad en dat is dan de uitgerekende datum. Mijn zoontje liep ook 2, 5 week voor en ben met 41 weken ingeleid ivm overtijd gaan.
Jasper liep ook sinds de 20 weken, 2 a 3 weken voor op schema en was met 32 weken al volledig ingedaald, alleen ik ben met precies 40 weken bevallen, zegt (helaas ) volgens mij niet heel veel.
Het zegt niet zoveel. Of je kindje wordt eerder geboren met een gemiddeld gewicht, of het wordt later geboren en weegt wat meer dan gemiddeld
ik ben ook 33(morgen 34) weken en volgens de echoscopist 2/3 weken verder ,athans t kindje lopt voor Volgens mijn vk moet ik gewoon uitgaan van de normale datum. Ze vind dat groeiecho`s alleen maar stress leveren en regelmatig een verkeerd beeld
Ik heb inderdaad ook te horen gekregen van de week dat mijn kindje de groei heeft van 2,5 week verder, maar dat dit niks uitmaakt in uitgerekende datum, er bestaat alleen een kans dat je kindje groter is dan gemiddeld dus ik ben benieuwd. succes!
Hier liep mijn meisje ook 2.5 week voor toen ik 35 weken was... Ze is uiteindelijk geboren met 41 weken... En woog 4280!