kerst positiekleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cilla24, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hallo allemaal

t onderwerp zegt t al... Wat doen jullie aan met kerst?
    Ik ben dan 17/18 weken zwanger maar heb echt geen flauw idee wat ik dan aanmoet.. kan t nu moeilijk gaan kopen ik heb nog maar een heel klein buikje en hoop dat ie dan lekker al groter is..
    maar zal ik gewoon een strech jurk aandoen of simpel een broek met een shirt?
    moet ik het in positie kopen? of gewoon 1 dag van te voren shoppen en kijken wat ik pas?

bij ons verkopen ze alleen bij miss etam positiekleding, dus ben bang dat ik er echt voor de stad uit moet en dus ruim van te voren moet gaan shoppen......

Hoop vragen, ik hoop ook op een hoop antwoorden hihi alvast bedankt meiden

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    tijdens mijn eerste zwangerschap was ik met kerst 20 weken. ik had gewoon een strech jurk aan die ik nog in de kast had hangen. paste nog makkelijk. met 20 weken is je buik (meestal) nog niet super super groot.

meestal kocht ik qua bovenkleding ook gewone kleding, maar dan een maatje groter en strech. op die manier pas je het gewoon als je zwanger bent, maar het kost een stuk minder als positie kleding.

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zo mega groot is je buik dan nog niet hoor , maar ik persoonlijk zou wel iets kopen waarin je buikje wel een beetje te zien is , vind ik leuk voor later als er dan foto's zijn waar jij opstaat met zwangere buik!

ik heb voor dit jaar ( tel maar uit hoe ver ik dan ben hihihi) een stretch jurkje gekocht in maatje tent ! ik kon het niet hebben om niets nieuws te hebben maar wilde voor de laatste weekjes ook geen dure positie kleding kopen ,vandaar !

veel plezier met shoppuh !

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik zou even afwachten wat voor buik je dan hebt. Wat mijn voorgangers zeggen gaat namelijk niet voor iedereen op, ik had met 17 weken een flinke zwangere buik en paste echt niet meer in m'n gewone kleding.
    Gewone kleding zou me ook in maat bungalowtent niet meer passen zonder er als ma Flodder uit te zien, mijn schouders zijn natuurlijk niet 20x zo groot geworden, en m'n buik nu eenmaal wel ;)

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha is wel leuk als ma flodder op t kerst dinee te verschijnen incl. kaplaarzen haha!
    maar begin nu al wel een buikje te krijgen dus hoop dat ie met kerst echt goed zichtbaar is ik wil pronken hahahaha

maar miss pak ik dan wel een strech jurk (heb er nog 1 van vorig jaar die een beetje wijd was en dan een leuke buikband erbij kopen ?

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Op de website van esprit hebben ze hele leuke feestkleding voor zwangeren!

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb ff een foto opgediept.

dit had ik met kerst 2006 aan

je kan altijd idd voor een leuke buikband kijken. en merk je bv een week voor kerst dat het toch niet past dan kun je alsnog misschien wat halen.

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    In die fase hoef je waarschijnlijk nog geen echte zwangerschapskleding aan. Ik ben nu 30 weken zwanger, en behoorlijk dik, maar ik draag ook nog steeds 'gewone' kleding (die wel goed meerekt natuurlijk). Alleen gewone broeken en strakke rokken kan ik echt niet meer aan.
    Dus misschien kan je tegen die tijd iets in een gewone kledingzaak op de kop tikken. Of iets via internet bestellen? Als je goed zoekt is dat vaak nog goedkoper dan zwangerschapskleding in de winkel...

9. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik heb bij H&M (normale collectie) een zilverkleurige tuniek gekocht die lekker mee rekt. Was minder dan E 30! Zwarte legging eronder, goeie pumps, leuk make-upje... KLAAR!

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

je hebt momenteel ook nogal wat a-lijn-jurkjes, die -zeker als je toch al zegt dat je maar een klein buikje hebt- prima over je buik passen, en je kunt je dan toch chique aankleden en de jurk later ook nog gebruiken. Ik heb nogal wat jurkjes gekocht deze zwangerschap, sommige strak maar stretch en sommige dus a-lijn model en die kan ik straks ook allemaal gewoon nog aan.
    Bij steps hebben ze op dit moment een erg mooie, chique serie jurken weer, dus misschien kun je daar slagen, :)
    Dan ben je en chique en ook echt nog zichtbaar zwanger, :) (Eventueel een mooie riem/ceintuur erbij die je direct onder je buik draagt, zodat je hem wat extra accentueert, :-D).

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik ben dan 27 weken ofzo, en pas al sinds week 10-11 mijn gewonen kleding niet meer. dus de vlieger 'dan pas je je gewone kleding nog wel' gaat niet voor iedereen op! ;)

ik trek een leuk jurkje aan (marktplaats, keus genoeg) en doe een mooie buikband er overheen.

of een mooi shirtje, met een wikkelvestje erover en een leuke rok eronder.

had laatst een gewéldig shirt gezien, maar het was nét verkocht: het was van Supermom en er stond 'Merry X-mom' op. helemaal tof. baal nóg dat die ana mijn neus voorbij is gegaan....

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

nou ja een dag vantevoren dat hoeft helemaal niet, de meeste positie kleding kun je een groot deel van je zwangerschap aan. Ik doe denk ik een zwangerschapsjurkje aan, of ik draag een mooi zwangerschapvestje over een basic zwangerschaptruitje en een rokje.
    ja er zijn erg leuke winkel te vinden waar ze mooie zwangerschapskleren verkopen, meestal in de grotere steden.
    wat je ook kunt doen, op www.esprit.nl hebben ze maternity (positiekleding) en ik zie nu net dat ze nu ook feestkleding verkopen
    succes groetjes

13. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    hoi, nou ik paste met 10 weken m'n gewone kleren al niet meer.. Van Mama-licous hebben ze ook hele leuke kleren en ook niet duur, is net als Vero Moda. Ik zou niet te kerst-kleren kopen, dan heb je er daarna ook nog iets aan omdat je nog een hele tijd moet. Zwart is altijd mooi en koop je er bijv een mooie glanzende panty onder of een leuke buikband. Ik zou nog even wachten met kopen, er is kleding zat te krijgen. Maar qua maat ben ik tot op heden niet verandert. Ik denk dat dat nu gaat komen..

14. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Met 18 weken kan je nog makkelijk gewone kledij aan hoor, gewoon een maatje groter nemen en idd een leuk jurkje ofzo dat wat nauwer aan je taille is en dan uitwaaierd ofzo staat heel mooi!

Ik ben bijna uitgerekend met kerst en heb geen idee wat ik aanmoet, pas nu amper nog in mn kleren :D! en alles wat ik pas in winkels lijken wel gordijnen, hahaha

Deel Deze Pagina