Zo graag zwanger willen worden na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Irene, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hebben jullie dat ook dat je zo graag zwanger wilt worden na een miskraam. Ik heb in november een MK gehad en kan nu niet wachten tot ik weer zwanger ben. Werd vorige week ongesteld en was zoooo verdrietig dat het nog niet gelukt was...

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Irene,

herken je verhaal helemaal! Ik was ook elke maand zo verdrietig als ik toch weer ongesteld werd. Ik kon het een plaatsje geven na de uitgerekende datum. Ik bleef nl heel de tijd denken..ik zou nu... zo veel weken zijn of zo veel. Na die datum kon dat gewoon niet meer. In die maand ben ik daar veel mee bezig geweest, echt afstand nemen en het kreeg een plaatsje. weinig bezig geweest met zwanger worden in die maand, maar wat bleek.... zwanger, in de maand dat ik hele andere dingen aan mijn hoofd had.

Hoop dat jij ook snel weer positief mag testen..

Groetjes

3. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Oh zo herkenbaar, je voelt je immers moeder op het moment dat je de posittieve test in handen hebt en je voelt je zo leeg na de miskraam.
    Op dit moment voel ik me moeder, maar dan zonder kind in aantocht...

Wij zijn nu weer begonnen en hopen op volgende week!

Ik hoop voor jou dat je snel een positieve test zult hebben.

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi Irene,

ik kan me een beetje vinden in het verhaal van Marloes.
    Na mijn uitgerekende datum kon ik het een plaatsje geven.
    Ik heb het er nog dagelijks moeilijk mee, maar kan er nu beter mee om gaan.
    Deze maand ga ik echt proberen het van me af te zetten.
    Ik wordt zo moe van steeds die teleurstelling iedere maand.
    Helaas ben ik nog niet zwanger, maar hoop het snel te worden.
    Jij ook veel succes.

Liefs hope

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik ken het... ik wou zo graag en snel weer zwanger worden!
    en als ik het was, dan was ik weer te bang.

pas nadat ik het wat meer los kon laten
    (lukte alleen om heeel veeel te werken hihi)
    was ik ineens weer zwanger.. en goed zwanger..

veel sterkte en alle geluk meid

6. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hey Irene,

heel herkenbaar, ik had ook MK in november en ik wil ook zo snel mogelijk terug zwanger worden, zonder succes momenteel.
    MIjn vorige ongi was ik ook mega teleurgesteld, kreeg precies een klap op mijn gezicht, ook omdat ik een voorgevoel had dat ik zwanger was, niet dus...

ik hoop dat we snel terug zwanger mogen geraken, en toch nog een beetje 'onbevangen' van onze zwangerschap mogen/kunnen genieten!

succes!
    flyke

7. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Meiden voel me wel een beetje gesteund. Ik ben niet de enige. Ik leef ook met jullie allemaal mee. Het valt me wel op dat de meiden die er opeens minder mee bezig zijn opeens zwanger worden, dus misschien is dat wel verstandig. Ik ben er te veel mee bezig in ieder geval maar heb nog geen manier gevonden om het van me af te zetten. Ik zie het overal zwangere vrouwen, baby's enz.. Om gek van te worden soms.

8. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Irene, nou, hier is er nog zo eentje die dolgraag weer opnieuw zwanger wil worden na haar miskraam. Zoals ik in een ander topic al had gezegd heb ik het gevoel dat de zwangerschapsknop heeft aangestaan en bruut is uitgezet. Ik wil gewoon heel graag die knop weer aanzetten en mijn zwangerschap afmaken.

Ik heb zelf ook wel eens de angst dat ik er te veel mee bezig ben, maar ja, wanneer ben je er te veel mee bezig? En het is o zo moeilijk om alles van je af te zetten. Moet nog maar eens een manier vinden om dit voor elkaar te krijgen. Toch voelt zwanger worden nu anders als voor de miskraam. Je hebt toch een ander verwachtingspatroon. Succes, meid!

Marla

9. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    ik had hetzelfde , bij mij duurde het 3 rondes. De eertse ronde duurde al 12 wk en daarna weer twee gewone cyclussen. Ik was toen ik gestopt was met de pil meteen zwanger en dus een miskraam .Ik denk dat als ik er gewoon een half jaar over gedaan had om zwanger te worden het verlangen minder was geweest. Doordat je idd al zwanger gevoeld hebt is het verlangen nog groter. Ik heb er op een moment echt afstand van genomen omdat ik echt zooo verdrietig bleef. De eerst volgende ronde daarna was ik weer zwanger.Ik hoop dat jullie allemaal weer snel zwanger zijn en dat komt ook wel maar je lichaam en geest heeft ook ff tijd nodig om te helen. Je hebt over veel dingen controle behalve over zwanger raken dat is echt onuitstaanbaar. Nu ik weer zwanger ben denk ik er nog steeds wel aan en ben ik zoo dankbaar voor mijn kleine wondertje.

Ik wil jullie hiermee steunen en laten zien dat ook jullie alle kansen hebben om weer zwanger te raken , ik hoop dat ik de goede woorden gebuikt heb en jullie niet verdrietig heb gemaakt met mijn verhaal .Sterkte meiden !

liefs caroline

10. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hartstikke herkenbaar meid. Ik heb 2 miskramen gehad en beide keren had ik de maanden daarna zo'n ontzettend hevig verlangen om weer zwanger te zijn. Echt, alsof ik er verslaafd aan was. Na een tijdje zakte dat verlangen wel weer terug naar het normale (toch al hevige) niveau, maar inderdaad, kort na de miskramen was het bijzonder hevig.

Meis, ook voor jou zit het erin. Even volhouden en je bent vast in een paar maandjes zwanger.

Liefs,
    Anouk.

11. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ook ik wil nu al weer gaan voor een kleintje!Ben nog aan het vloeien van me miskraam(begin januarie)maar mijn verlangen naar een kindje blijft!gaan er straks ook weer vol tegenaan.

liefs

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jaaaaaaaaaa bij ons is het verlangen ook erg groot!
    Mijn man kan ook echt niet wachten!
    Het verdriet blijft natuurlijk om ons 1e wondertje.
    Ik denk vaak dat ik extra zal genieten als ik weer zwanger zou zijn, al klinkt dat natuurlijk raar. De meeste mensen zijn extra onzeker, logisch, dat zal ik ook wel zijn.
    Maar ik heb mezelf voorgenomen dat ik ook ga genieten!
    Hopelijk kunnen we dat allemaal snel!

X Neia

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Irene,

Ik herken het, ik heb vanmorgen een test gedaan en deze was negatief....ik baal als een stekker moet ik bekennen...
    Ik ben nog niet ongi maar goed eigenlijk durf ik niet meer te hopen op een positieve test...

Liefs Silla

14. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Irene,

Ik kan ook niet wachtend tot mijn lichaam er weer klaar voor is.
    In eerste instantie had je nog niet echt het gevoel dat je zwanger was, maar na de MK mis je het enorm.
    Voor allemaal hier..... hopen dat het snel weer lukt (en goedgaat)

Groetjes Minka

15. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Mijn lichaam is er nu klaar voor, maar mijn geest was er al veel langer klaar voor. Ik wil ook zooo graag weer... Kan gewoon niet wachten. Voordat ik zwanger werd was ik er niet zo mee bezig, maar nu.. niet meer uit mijn gedachte weg te krijgen.. getver!

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wat herkenbaar allemaal, had het er vandaag nog met een (zwanger) collegaatje over. Je voelt je zo speciaal als je zwanger bent. Ik mis dat gevoel, zelfs die misselijkheid!
    Wij zijn ook weer volop aan het proberen, en heb al zoveel positieve verhalen gelezen over snel weer zwanger worden na MK, dat wij goeie hoop hebben!

Hoop dat het voor jou ook weer snel zover is!

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zo herkenbaar!
    Nadat ik in juli een mk had gehad wilde ik zo snel mogelijk weer zwanger worden. Op mij was van toepassing "hoe graag/het liefste je iets wilt, dan juist gebeurt het nog niet"......
    Ik was de eerste maanden na de mk er echt enorm mee bezig en het was ook een behoorlijke teleurstelling als het iedere maand weer niet raak bleek te zijn.
    Eerst de mk, toen hoopte ik ...extra..vruchtbaar daarna te zijn, maar dat bleek ook voor mij niet het geval. Toen met ovulatie testen in de weer..dat zat wel goed, maar nog steeds niet zwanger. Toen tempen...nog steeds niet raak.
    Op een gegeven moment kon ik niet meer om mezelf heen..ik was lichamelijk en geestelijk een wrak (burn-out) :cry:
    Nu ben ik vanaf eind okt er niet meer mee bezig mede door relatieproblemen. Dat laatste gaat nu heel goed en is eigenlijk min of meer vd baan, maar lichamelijk ben ik nog niet 100%.
    De natuur zal z'n werk doen....ik geloof in het lot! Heb ik altijd gedaan ...ook al hoopte ik toen op iets anders (gelijk zwanger worden)
    Het zal gebeuren als de tijd er is..m'n lichaam het aankan/het goed is.

Ik hoop voor jou dat het snel raak mag zijn.

Liefs Mirre

18. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    Ik wil zoveel zeggen, ik wl zoooo graag en heb sinds gisteren de duivels op bezoek, ik ben er iedere keer weer van ondersteboven.
    Daar komt bij dat we eigenlijk al voor de 2e miskraam in november tegen elkaar gezegd hadden; als dit ook niet goed gaat dan gaan we niet verder, omdat we niet meer de jongsten zijn(ik ben 40) en we hebben al twee kinderen. Maar toen het toch misging is het net of mijn hart dichtgeknepen wordt als ik eraan denk dat ik noooit meer zwanger zal worden en nooit meer zo'n zacht babytje vast mag houden.
    Nu zijn we samen erover eens dat het nog een kans verdient. maar waar we de grens zien? Ik hoop dat ik dat niet meer hoef ......

Een toch wel in de put zittende Banjer

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nogmaals allemaal zo herkenbaar, ook de dipjes vooral!
    Ik weet nu gewoon zeker dat het deze ronde niet raak is...oke tis wel kort na mijn 3e MK maar toch, ik zag het eerst allemaal positief in. Echter nu ben ik wel teleurgesteld, mijn temp. was vanmorgen gezakt dus ik weet dat de duivels onderweg zijn.
    Vinden jullie dan ook niet dat de volgende ronde weer zooooo ver weg lijkt? Het gaat me voor mijn gevoel allemaal te langzaam....

Dikke knuf voor iedereen!

Silla

20. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ja hier ook zo , ik heb ook een miskraam gehad in november.
    En wil graag zo snel mogelijk weer zwanger worden , weer terug naar waar ik gebleven was.

Ik was 14 weken en 5 dagen zwanger toen we er achter kwamen dat het kindje in de12e of 13e week was overleden.
    En de volgende dag stoote mijn lichaam het af. Dus de ene dag het slechte nieuws en de dag erna was het al mis. Ik had helemaal niet het vermoeden dat er iets niet goed was , donderslag bij heldere hemel.

Zo was ik zwanger en liep ik vrolijk te neuzen tussen de babyspulletjes in de babywinkel en een paar dagen later was alles voorbij. Heel moeilijk te verwerken.
    Je wilt dan zo snel mogelijk weer verder gaan waar je gebleven bent.
    liefs

Deel Deze Pagina