speciale haarspeldjes voor weining haar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik weet dat ik ze ooit wel eens ergens ben tegengekomen op internet maar kan ze nu nergens vinden...iemand een idee?

2. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ben ook benieuwd.lees ook mee ;)

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja hier geen last van maar bedoel je die metr klitteband?
    die heb je bij het kruitvat

4. ben ook wel benieuwd

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    geen idee of het met klitteband was...volgens mij niet. Kan me dus herinneren dat ik een tijd geleden er wel eens iets over gelezen heb in een blad of op internet,maar kan er dus helaas niks over terugvinden...heb al even flink gegoogled maar helaas dus...

6. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
  7. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Zijn het misschien Cutie Clips?

Cutie Clips

Haarclipjes speciaal voor baby's,
    peuters en kleuters met weinig of dun haar!

Het clipje is licht dus blijft gegarandeerd zitten. Comfortabel voor de kleine dame! Het zogenaamde No Slip Design zorgt ervoor dat het clipje blijft zitten. Nu ook verkrijgbaar in Large uitvoering (normaal haar) en in French clip uitvoering (veel haar).

Cutie Clips worden geimporteerd uit de USA maar door onze enorme voorraad in designs en clips is er geen wachttijd!

Wat zijn Cutie Clips?
    De Cutie Clips worden met de hand gemaakt in elk gewenst design en komen rechtstreeks uit de USA. Het zogenaamde No Slip Design zorgt ervoor dat het clipje blijft zitten bij zelfs het kleinste beetje haar. Het clipje doet geen pijn omdat het clipje zo licht is dat de kleine dame het nauwelijks opmerkt. Slechts bij een paar haartjes blijft het al goed zitten.

Speciaal voor de babydametjes met weinig en bijna geen haar en die er toch mooi(er) uit willen zien. Ook geschikt voor de peuter- en kleuterdames met heel dun haar. Voor dames met gewoon tot normaal haar is er de Cutie Clip large en we hebben nu ook een French clip uitvoering voor een meer weelderige haarbos!

Vond dit op marktplaats. Heb effe zitten googlen onder Cutie Clips USA maar kan er helaas geen foto's van vinden.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1

Ik hoop dat je ze alsnog kan vinden als het niet de Cutie Clips zijn ;)

8. zoes

zoes Lid

18 mrt 2007
    43
    0
    0
    Ik ben ze afgelopen week gewoon bij de Kruidvat tegengekomen!

Groetjes

9. Es1981

Es1981 Actief lid

Ik ben het een keer op marktplaats tegengekomen

10. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    nou inderdaad volgens mij waren het die! maar dan ga ik wel even kijken bij de kruidvat!

Deel Deze Pagina