de titel zegt het al ik heb eventjes een vraagje over de clearblu testen vanmorgen getest en de test zei niet zwanger toen ik hem losklikte om hem weg te gooien zag ik tot mijn verbazing toch echt twee strepen die vervolgens na ongeveer 10min allebei verdwenen waren heb twee weken geleden kleine bloeding gehad die ik met 2 klein maandverbandjes af kon dus echt niet veel (had dit voor mezelf gerekend als ongi maar ivm met misselijk blijven is er twijfel) omdat het innesteling kon zijn volgens de vk moest ik nu nogeens testen weet niet goed wat ik dermee aan moe verder kleine klachtjes zoals misselijk en moe wie heeft tips
Bij clear bleu mag je niet naar de strepjes kijken staat volgens mijn ook ergens in de gebruiks aanwijzing..... het enigste wat telt is wat er op het schermpje staat. mocht je toch nog twijfelen over2 dagen nog is testen x
Inderdaad niet naar de streepjes kijken. Ik heb ook een keer 2 streepjes gehad en toen was ik echt niet zwanger en kon het achteraf ook niet geweest zijn.
Welke clear blue heb je gebruikt??? Die zonder 'aantal weken' heeft veel meer hcg nodig dan degen die dat wel aangeeft! Kan je geen kruitvat test doen? p.s twee de streepje telt inderdaad niet!
Ik had dat ook en daar mag je schijnbaar niet naar kijken. Gewone cb test was heel licht positief en de digitale zei niet zwanger. 2 dagen later weer met gewone cb en 5 dagen later weer digitale gedaan en toen stond er zwanger 2-3 weken
hey knuffie nix met onderwerp te maken maar zie je toevallig hier. jij had toch die topic geopend wie ook in mei eerste ronde . we hadden het nog over jou datje nergens was en hoe het eigenlijk ging we hebben nu een druk clubje daar kijk je er wel eens? nou veel succes
mag ik vragen waarom je nu getest heb terwijl je banner zegt nog 3 dagen tot de eisprong beetje vroeg dan nietwaar
omdat ik die banner heb gezet op de dag dat ik dat bloedverlies heb gehad maar was echt heel minimaal en omdat ik misselijk blijf enzo heb ik toch getest de vk zei dat het bloed ook innesteling kan zijn en dat ik twee wk later nogeens moest testen vandaar
owkee snap hem dan word het nog spannend ook dus komende weken probeer anders eens een kv 2 voor 5 euro morgenochtend
ok bedankt ga ik doen en idd erg spannend zit vooral mezelf gek te maken en das erg vervelend kan ik zeggen
Clear blue geeft altijd twee strepen dus dat klopt wel. Als je googled kun je ergens een engelse handleiding vinden die die streepjes verklaard. Even zo uit mijn hoofd moet er een donkerder zijn. Bij die met indicator moeten er zelfs drie streepjes komen wil je zwanger zijn, de kleur ervan (welke het donkerst is) geeft dan aan hoe ver je zwanger bent. Maar goed, de streepjes bekijken heeft geen zin bij deze test, de tekst zegt exact wat de streepjes aangeven.