Ohhh dat klinkt hier allemaal positief zeg! Gefliciteerd ladies... Ik heb as vrijdag mijn NOD, maar wil eigenlijk tot zondag wachten met testen.. Die omo-witte testen zijn zo teleurstellend Heb deze maand wel een goed gevoel maar heb ik al vaker gehad en durf er niet meer zo op te vertrouwen
Ik heb zondag positief getest! Ook voor een derde kindje! Hahaha! Begon ook met tuurstreepje op donderdag, hoewel mn man het streepje ook zag en die weigert te turen de dagen erna steeds donkerder tot een mooi clearbleu kruis op zondag Gefeliciteerd dames!!!
Ik wil mij hier aansluiten.... is allemaal zo positief.. Hoop dat ik volgende week ook een dikke vette streep heb op mijn testje.. Ei gespot met ovu test op dag 15 en 16.. 1e ronde met test.... Voel weer vanalles in ronde 7.. Alle positieve testers gefeliciteerd!!!
Wat een mooie berichten allemaal!!!!!!!!!!!!! Maandag is mijn NOD en ook voor een derde kindje! Wat een spanning steeds weer, ik hoop ook ontzettend dat het een positieve test is! Wie zwanger is gefeliciteerd!!!!!!! En wie ook nog in spanning zit succes!!!!!!!!!!!!! Liefs Sophie
Wat leuk al die derde kindjes!! Ik hoop ook zo op goed nieuws na dit weekend. Gefeliciteerd allemaal!
Thanx voor de voorzichtige felicitaties @Babs gefeliciteerd!!! Ik ga morgen ook maar zo'n digitale clearblue test halen scheelt een hoop turen
Bedankt voor de felicitaties. @Muiss, ja een cb scheelt inderdaad turen, heb net nog een kruidvat test gedaan en die is ook overduidelijk. Zie mijn foto in het topic 'zwanger'. Spannend voor de meiden die nog moeten testen!
Dag allemaal, Ik ben nieuw hier en we zijn nu al 10 maanden bezig voor ons eerste wondertje.. In die 10 maanden heb ik al een bbz en een mk achter de rug. Ik heb besloten om het achter me te laten en gewoon denken als het komt komt het wel. maar je bent er toch altijd voortdurend mee bezig. Mijn NOD is zondag en woensdag had ik testdrag en testte ik echt omowit met die van het kruidvat, maar mijn gevoel dacht er anders over dus vanmorgen opnieuw een testje gedaan en ik heb nu echt een superlicht streepje echt een schaduwstreepje kan je het noemen... Heeft er nog iemand dit ùeegemaakt? ik durf bijna niet te hopen ondanks alle tegenslag. Veel liefs
Gefeliciteerd allemaal, dit is een erg vruchtbaar topic!!! As woensdag is mijn nod, van de week getest in de ochtend maar helaas niets te zien, kijk ik terug op de test wat later die dag heb ik een echt tuurstreepje. Vanmorgen getest en meen ik iets te zien, maar moet ik echt heel goed turen (binnen 5 min) Heb echt het gevoel zwanger te zijn. Mijn borsten doen zeer en steken, heel veel krampjes en borrelende buik slaap slecht in en ben weer vroeg wakker. Terwijl ik smorgens echt niet mijn bed uit te branden ben, sta ik nu als eerst onder de douche. Mijn eetlust is veranderd. Maagzuur en noem maar op. En vooral het gevoel hebben zwanger te zijn, ik hoop het zo. Het zou ons 4e kindje zijn.
Dag lies29 Klinkt net hetzelfde als bij mij! Hoe is het nu met je? al opnieuw getest? Ik duim vr je!!! Liefs Dooo