Vrijdag of maandag word ik gecuretteerd

Discussie in 'Miskraam' gestart door BabyAngel, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik vind het nog een rare gedachte om een glas wijn te drinken. Heb zelfs nog geen ibuprofen genomen voor mijn hoofdpijn ipv nutteloze paracetamolletjes.
    Misschien moet dat ook nog een beetje slijten.

Maar meid, als jij daar zin in hebt, lekker doen! Ik ben vandaag naar de kapper geweest en heb me een nieuw kapsel laten aanmeten, ook lekker.
    Ik mag dinsdag voor de curettage.

2. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Meiden allebei heel veel sterkte. Ik heb het zelf ook doorgemaakt, ook geen groei te zien. Ik werd alleen verdoofd geen narcose ofzo, moet zeggen dat narcose beter is, omdat je gewoon hoort hoe het vrucht(zak)je weggezogen word. Erg naar. Gelukkig duurde het bij mij niet lang voordat ik weer zwanger was. Exact zes weken later had ik weer een positieve test in mijn handen. Dus het kan zomaar weer;)

Heel veel sterkte allebei. Hopelijk hebben jullie er niet te veel last van na de tijd!! Sterkte met verwerken!

3. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Ik zag erg op tegen de curettage maar is me erg mee gevallen. Ik had daarna nergens last van (afgezien van een krijsend kind op t bed naast me, kon hij ook niks aan doen) maar na een paar uur zh, na wat eten en naar toilet mocht ik weg. Heb nog wel 1,5-2 weken gevloeid maar was dat al zo gewend dat dat niet ergste was. Emotioneel was erger maar ben maar kort thuis geweest van werk. Dat leidde me af.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Lieve dame's,

Ik heb in het NOD een nieuw topic voor ons aangemaakt zodat we niet steeds hier bij het topic Miskraam hieven te kijken!
    Is ook niet leuk!

Liefs....

Deel Deze Pagina