Digitaal fotoboek; levertijd

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van 2 meiden, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Ik wil een digitaal fotoboek gaan maken die van goede kwaliteit is en snel geleverd kan worden.
    Ik zag bij de HEMA dat ze een levertijd van 2 weken hebben. Ik hoop dat t ook zo snel gaat, want heb m binnen 2 weken (als cadeau) nodig.
    Hebben jullie ervaring met andere bedrijven die goed zijn en nog sneller kunnen leveren?
     
  2. Veronique79

    Veronique79 Niet meer actief

  3. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Ziet er mooi uit!!
    Kan je hierin ook stukken tekst plaatsen?
     
  4. Veronique79

    Veronique79 Niet meer actief

    je kan het helemaal aanpassen zoals je zelf wil hebben, qua kleuren, lay-out, tekst, etc. Het enige waar je op moet letten, is dat ze de binnenkant van de kaft als pagina 1 zien, dus die word ook bedrukt. Hetzelfde geld voor de laatste pagina, ook de binnenzijde van de kaft. Dus als je dat niet wil, moet je voor en achter even een pagina leeg laten.
     
  5. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Nog iemand tips?
     
  6. Katja77

    Katja77 Fanatiek lid

    8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Doe zelf bij kruidvat. Net iets eenvoudiger in gebruik. Mijns inziens een hele goede kwaliteit. Ik kreeg altijd binnen week in huis. Ik heb nu zo'n 5 fotoboeken via kruidvat besteld.
     
  7. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Bij snapfish deed een vriendin van mij ook boeken bestellen.
    Zelf bestel ik daar alleen losse foto's, deze heb ik de volgende dag of dag erna altijd al in huis.
     
  8. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Albelli. Heeft dezelfde software als Hema. Levertijd was ongeveer 5 werkdagen (krijg je bij de bestelling op). Maar na 3 dagen was het binnen.
     
  9. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier ook fotoboeken van Albelli. Ziet er super uit, en heel snel geleverd!
     
  10. quschke

    quschke VIP lid

    12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier altijd alles via de site van aldi.nl
    Goede kwaliteit...levertijd 4 a 5 werk dagen...en goedkoop!
    Heb er al fotoboeken, uitnodigingen, ansichtkaarten en foto's via gemaakt!
    Ook hebben ze super veel mogelijkheden!
     
  11. andreams

    andreams Bekend lid

    19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Ik heb n.a.v. dit topic zonet een fotoalbum besteld bij Fotoalbum op fotopapier | ACTIEPRIJZEN en ik kreeg omdat het mijn eerste bestelling was ook nog eens 15 euro korting. Ik had uiteindelijk voor 3,95 een fotoalbum met 26 pagina's, dus ik ben benieuwd!
     
  12. Veronique79

    Veronique79 Niet meer actief

    @Siepie
    in de voorwaarden van Snapfish staat:
    "Teneinde onze diensten optimaal te kunnen uitvoeren, verleent u hierbij een eeuwigdurend, universeel, niet-exclusief recht aan Snapfish om de door u ter beschikking gestelde Inhoud te kopiƫren, tentoon te spreiden, aan te passen, er afgeleide werken van te maken of te distribueren"
    Nu fotografeer ik semi-prof, dus ik zit daar niet op te wachten. Moet er niet aan denken dat ik opeens mijn werk elders, bewerkt, tegenkom.

    @andreams
    ben benieuwd, ik was erg tevreden over hun kwaliteit, heb er een trouwalbum voor een van mijn klanten gemaakt en de die kon makkelijk op tegen een prof-album van profotonet.
     
  13. Timon

    Timon VIP lid

    4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik gebruik ook Albelli en ben zeer tevreden. Met zo'n 3 werkdagen in huis.
     

Deel Deze Pagina