Vrijdag posi ovulatie en nu dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door angela22, 22 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Waarom doe je geen zwangerschapstest dan? Als je er zo van overtuigd bent dat dit door een zwangerschap komt, dan zou die positief uit moeten slaan. Doet hij dat niet, dan heb je een tweede LH-piek. Dan zou ik voor de zekerheid nog even met je man/vriend het bed in duiken.

2. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93

Waar zie jij staan dat ik denk dat dit door een zwangerschap komt? Ik vraag gewoon hoe dit kan met de ovulatietesten

3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Dit is geen positieve ovulatietest dus t kan makkelijk zijn dat je ei vrijdag gewoon gesprongen is! Pas als je nu weer een knaller krijg zou ik me druk gaan maken, is nu nergens voor nodig! ;)

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Sommige vrouwen oa ik hadden bij. Ca 14 dpo echt een knaller. Nog dondkerder dan de positieve ovulatietest. Sommige vrouwen hebben een positieve ovulatietest en zijn niet zwanger. Sommige vrouwen hebben een negatieve ovulatietest en zijn zwanger. Dus eigenlijk is er niets zinnigs over te zeggen. Enige test die daarover wat kan zeggen is een zwangerschapstest maar als je uitgaat van een eisprong zaterdag / zondag is het voor zo'n test nog te vroeg

Deel Deze Pagina