Wat was dat schrikken, ik ging net naar de wc en kwam er allemaal waterig bloed! Wat kan dit zijn! Schrok er eigenlijk van, zijn er mensen die dit ook hebben gehad, even schoot er innesteling door mijn hoofd maar lijkt me dat dat meer een paar druppels bloed zijn... Banner klopt niet cd10 eisprong gehad en zit nu op cd15.
Je titel zegt bloeding op 5 DPO maar je zit op dag 15 van je cyclus? Dat klopt volgens mij niet, kan dat? Als je op dag 15 zit, kan het een ovulatie geweest zijn. Als je op dag 5 DPO zit, kan het een vroege innesteling zijn. Het kan ook een tussentijdse bloeding zijn, hangt er een beetje van af.
Klopt m'n openingspost zegt 5dpo bloeding, in mijn post schrijf ik echter dat ik cd10 m'n eisprong heb gehad (aan de hand van echo gebleken) en er staat ook nog m'n banner klopt niet...
ik zit met een beetje hetzelfde. ik had ook 5 dagen na mijn ei een bloeding. ik hoopte meteen op innestelingsbloed.. maar las dat bij veel vrouwen het alleen minimaal bruin verlies is. en dat van mij was juist iets meer. en zat ook wat rood bij. toch duurde het maar ander halve dag (en was wel veeeel minder dan menstruati) en normaal heb ik een zeer regelmatige cyclus. 28 dagen met dan 4 dagen bloed.. dus zooo spannend. kan maandag pas testen
Oh spannend larb! Hoop het beste voor jou. Klinkt idd als een innestelingsbloeding, op internet lees je meerdere berichten soms bruin, soms rood, soms roze, wordt je ook niet echt wijzer van he... Ben er deze maand eigenlijk wat minder mee bezig geweest en komt er weer zo een bloeding, ga je toch weer van alles opzoeken. Voel ook een soort van steekjes maar dat heb ik vaker. Bloeding gestopt alleen vannacht nog wat bruinverlies.
Zou bij jou ook zomaar kunnen, het is bij iedereen zo verschillend.. t kan wel zo zijn, maar ook gewoon niet ik probeerde er ook minder mee bezig te zijn, en ging ook goed.. tot die bloeding dus.. dan ga je idd weer van alles opzoeken etc. ik heb zelf ook wel wat symptomen, maar wie weet haal ik alles erbij omdat ik er nu zo op let.. ik ben wel benieuwd wat het is bij je.. even laten weten als je eenmaal getest hebt he !
Nou precies hetzelfde dus, spannend ik hou je op de hoogte, laat jij het mij ook weten? Ga je maandag testen?
Ik kon niet meer wachten en heb gisteren al getest.. helaas negatief . dan is het toch m'n menstruatie geweest? en is die dus INEENS niet meer regelmatig? irritant.. hoe is t bij jou.. kwaaltjes?