Hallo Dames! Ik ben vandaag 1 dag na NOD en kon het niet laten heb dus zojuist getest.. Wat zeggen jullie ervan?! In het echt is het streepje nog donkerder! Hoop het zo!!
Is het streepje roze? Op de tweede foto lijkt dat namelijk wel het geval, maar op de eerste en derde niet zo. Toch alvast voorzichtig proficiat!
Hallo wendy en Pien! Voorzichtig dankjewel!! Ja het streepje is roze/paars, de kleuren van de foto`s zijn anders dan in het echt.. En het stond er binnen de 5 min! Mijn vriend durft het nog niet te geloven.. pas als hij net zo donker is als het teststreepje.. liefs!
ik zie hem duidelijk zonder te turen!!! hoeveel van of na je nod zit je?? Misschien een cbd toen!! SPannend!! voorzichtig gefeliciteerd...
Met I-phone misschien duidelijker?.. Het liefst zou ik jullie hier laten komen om mee te kijken naar de test..!!
Ooeoeoeoeh! Nu begin ik echte kriebeltjes te krijgen in mijn buik!! hahaha! Zit vandaag of op mijn NOD of net een dag erna (het wisselt soms!) Ik heb net om 5 voor 6 snel nog een kruidvat test erbij gekocht, niet aan een clearblue gedacht.. Nog geen 20 min. in de parkeergarage geweest, uitrijkaart kwijt geraakt! Gelukkig was de beveiliging goed gestemd en hoefde ik maar 0.90 te betalen, pffff! Zoiets overkomt me dus normaal nooit hahaha!
Het is nog eventjes zooo onwerkelijk! Doe echt mijn best om het te geloven!! Ben op dit moment gewoon gehecht aan de test hahaha! Kan mijn ogen er niet vanaf houden! Super bedankt voor jullie reacties dames! lief lief lief!!