Hallo meiden ik twijfel over mijn testen ben ik nu wel zwanger of niet? de bovenste heb ik gister gedaan de andere net de testen blijven het zelfde? ik ben 2 dagen overtijd (me banner klopt niet) 's morgens ben ik al een paar dagen misselijk op me nod en gister had ik beige/lichtbruin afscheiding en steken in me zij. Bedankt voor het meekijken!
Dank jullie wel! ik ben van plan om morgen cb digitaal te doen toch ben ik zo bang voor een negatieve test
zou ik de cb test vandaag nog kunnen doen? je hebt daarvoor geen ochtendurine voor nodig zo ver ik weet of wel?? ik moest net al overgeven is dat niet te vroeg?
Heb je er 1 met weken indicatie? Zo ja even niet drinken 2 uur je plas ophouden dan kun je testen hoor. En ja sommige zijn gelijk misselijk kan zeker hoor
nee die heb ik niet thuis liggen gelukkig zijn de winkels hier vandaag open. ik ga het zo meteen halen! ik heb net wel een glaasje water opgedronken maar dat moet niet zo veel uitmaken
Duidelijk zwanger hoor... Gefeliciteerd, maar snap je onzekerheid en twijfel. Ik was zelf ook pas echt overtuigd dat ik het woord zwanger zag staan.
Dank jullie allemaal voor lieve berichten! langzamerhand dringt het me door er staat zelfs 2-3 op de test ik had zelf 1-2 verwacht