Vrijdag punctie, zaterdagavond feestje?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Buurvrouw31, 6 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buurvrouw31

    Buurvrouw31 Actief lid

    4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Ik heb vrijdag een punctie gepland staan en zaterdagavond een feestje op anderhalf uur rijden afstand, waarbij gedanst gaat worden en het wordt in principe laat. Is dat aan te raden?
     
  2. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Dat hangt helemaal af van hoe jij je voelt. De één kan de eerste paar dagen na de punctie helemaal niets en de ander is de volgende dag alweer volop aan het werk.

    Ik zou zeggen kijk het aan. Je kunt altijd gaan en niet dansen en dan optijd naar huis als het niet gaat. Als je echt nog pijn hebt gewoon lekker thuis blijven:)

    Heel veel succes vrijdag:thumup:
     
  3. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Ik heb een vrij heftige punctie gehad en de dag zelf was ik helemaal nergens, maar de volgende dag ging het wel al een stuk beter. Ik was nog niet te werk, want van binnen was alles nog als een speldenkussen, maar op zich ging het herstel best wel snel. Hoe je punctie verloopt is voor een groot deel afhankelijk van hoeveel follikels er aangeprikt moeten worden. Als dat er niet heel erg veel zijn dan zou je feestje niet zo'n groot probleem moeten zijn, maar ga ervan uit dat de rit goed zal gaan en je het daar mogelijk kort houdt en het dansen even laat voor wat het is.
    Heel veel succes met je punctie en de terugplaatsing en hopelijk veel plezier op het feestje!
     
  4. sas27

    sas27 Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    2 keer een punctie gehad de laatste waren er heel veel aangeprikte eitjes smiddags wat gevoelig
    Volgende dag nergens last meer van

    Zou lekker gaan je gedachten op iets anders
    En anders doe je het iets rustiger aan met dansen ;)
     
  5. sas27

    sas27 Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Succes!
     
  6. Buurvrouw31

    Buurvrouw31 Actief lid

    4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog wel wat lichte buikpijn. We gaan wel maar ik doe inderdaad rustig aan. Dan maar een muurbloempje vanavond. En duimen dat we morgen goed nieuws krijgen...
     

Deel Deze Pagina