20 weken echo, zo blij!!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door vrouw33, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouw33

vrouw33 Actief lid

10 jun 2013
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het heeft even geduurd voor ik weer iets kon schrijven hier.
    Om een lang verhaal kort te houden ben ik van week 6 t/m week 15 non-stop misselijk geweest! Ik zit nu in week 22 en voor het eerst gaat het nu beter, dit is de 3e dag op rij dat ik niet of nauwelijks misselijk ben geweest. Super!!! Kan ik eindelijk gaan GENIETEN van mijn zwangerschap ;)

Afgelopen maandag de 22e week ingegaan. Ruim over de helft alweer dus!
    Twee weken geleden de 20-weken echo gehad (met 19 weken)
    Wow, wat was dat gaaf! Aan de ene kant natuurlijk best spannend omdat dat dé echo is waar eventuele "problemen" aan het licht kunnen komen.
    En wat is het dan heerlijk als je die (ook nog eens ontzettend lieve) dame iedere 5 minuten, na ieder "testje" hoort zeggen: keurig! netjes! precies goed! Helemaal in orde!
    En ik weet dat ze het tegen alle zwangere dames die op die bank liggen zegt, maar als je propvol zenuwen en hormonen zit dan wil je niets liever horen dan: wat ziet het er mooi uit, wat een prachtkindje! Helemaal goed voor een lopende hormonenbom En als iemand me het dan ook echt kan doen laten geloven dat dat kindje binnenin een PRACHTkindje is, ja... dan ben je goed in je werk!

Kortom, alles zag er helemaal perfect uit! Alle afmetingen waren precies gemiddeld, hersentjes zagen er goed uit, alle organen etc helemaal in orde, op Down was al getest en daar kwam het laagste risico-percentage uit, hartje klopt goed, etc. etc.
    Dus we zijn helemaal happy (haha, en terwijl ik dit typ hoor ik op tv de reclame van Transavia.com waarbij je "Because I'm happyyyy" hoort zingen )
    En voor een tientje konden we ook nog de echo-sessie op dvd mee naar huis nemen! Die wordt hier met trots af en toe bekeken!

Bijgevoegde bestanden:

2. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Altijd fijn als alles goed gaat en als je zulke dingen te horen krijgt. Geniet maar lekker van je kleintje in je buik!

Deel Deze Pagina