Vrijdag testen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Priscill, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Hallo meiden,

    Vrijdag ga ik eindelijk testen ben erg benieuwd! Beetje spannend is het wel want het is 2 dagen voor mijn NOD maar zaterdagochtend ga ik vroeg op vakantie dus wil voor die tijd nog even een testje doen. Ik heb wel zo'n ultra test van matcare en die zou al 6 dagen voor NOD kunnen dus dan zal ik met 2 dagen toch wel goed zitten?

    Ik vind het echt heel spannen, ik heb niet echt symptomen ofzo... Ja wat vage klachtjes maar dat had ik vorige keer ook en was ik mooi niet zwanger.


    Groetjes
    Priscilla
     
  2. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Nog maar even een update!
    Ik heb sinds vanmiddag echt een beetje menstuatie buikpijn.... Ik hoop het natuurlijk niet maar heb het idee dat mijn ongi er aan zit te komen.
    Ik heb ook zere borsten nu dat kan natuurlijk op zwangerschap duiden maar t kan ook de andere kant op. Het enige wat ik nog niet heb is hoofdpijn wat meestal wel al enige dagen van te voren op komt zetten....
     
  3. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Jeetje wat spannend zeg!

    Ik hoop echt voor je dat het positief uitpakt!
    In ieder geval een fijne vakantie!

    Liefs Farfan
     
  4. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ben zoo benieuwd.. kan je nog wachten tot morgen? knap hoo. zou ik niet kunnen, en vooral niet met die van 6 dagen van te voren kunne testen.. ben altijd zoo nieuwsgierig..

    succes ermee meid
     

Deel Deze Pagina