Vrijdag volle maan!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foxter, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Net gebeld voor de uitslag van mijn urine en het is inderdaad helemaal schoon. Geen blaasontsteking, dus echt wat gerommel in mijn buik! Dus volle maan, kom maar op, ik ben er klaar voor :D :D

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Jeeej spannend :D

3. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    @ nala: heb je dan echte krampen of de zeurende ongesteldheidsgevoel met soms een krampje? Ik heb namelijk ook al dagen het gevoel alsof ik zwaar ongesteld ben maar het zijn geen vlagen zoals weeen beschreven worden, zeg maar. Bij jou wel?

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    De ene keer is het een zeurend gevoel en de andere keer weer zijn het krampen. Sinds zaterdag voel ik het elke dag in meer of mindere mate. Ook heb ik er af en toe harde buiken bij.

5. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Ha dames, ik duim voor jullie.

Overigens is morgen een hele mooie dag om te bevallen... 12-12 is een superdatum. En ik kan het weten want ik ben ook op 12-12 geboren :-D

6. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Haha, ja dat ook nog eens! Ik ga ervoor! M'n vriend heeft alleen om 14:00 nog een examen, dus dat moet ik even afwachten ;)

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb al weken "last" van voorweeën, dus het zou zomaar eens kunnen zijn dat deze dame iets te vroeg komt en ook vrijdag geboren wordt!

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vraagje.. gaat dat volle maan gebeuren vanacht om 12 uur in of morgen nacht...?
    Ik wil ook zo graag hihi...;)

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Morgennacht volgens mij.. ;)

10. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh dat is dan echt mijn uitgerekende datum! Ik hoop het echt!

11. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Hier nog een die ongeduldig zit te wachten. Dus van mij mag ons meisje morgen met volle maan dan ook wel komen. Heb ook al enkele dagen last van vele harde buiken en wat meer slijm en krampen, maar helaas allemaal nog valse start.. Het blijft toch afwachten..:d

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou, ik denk dat mijn kleine meid nog niet komt, zou ook wel echt geluk zijn als ze nu al zou komen :D Maar stiekum hoop ik er toch nog een beetje op hihi :D

13. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    ok laten we nou maar allemaal bevallen vanacht :D ik hoop het ook van mij mag hij komen onderhand ;)

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

En als het niet gebeurd, hoop ik dat ik dan wat beter slaap dan afgelopen nacht, pfff ik droomde steeds dat mn vliezen waren gebroken op de meest vreemde plaatsen, en dan schrok ik weer wakker. Heel irritant!

15. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

en dames? voelen jullie al wat :)

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Neuh :( Gisteravond was ze heeeel druk, ik dacht goh, zou er toch iets gebeuren, maar nee, waarschijnlijk was ze gewoon druk van de liter groene ranja die ik op had :D

17. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ik iig nog helemaal niets! Denk dat ik nog even geduld moet hebben...
    Ik vind het echt ontzettend spannend dat het nu elk moment eigenlijk kan gebeuren (en dat nog 4 weken lang.. :confused: ) Maar goed, ik probeer me maar niet teveel erop te focussen want straks hou ik het nog tegen omdat ik er zo mee bezig ben!

18. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    ja menstruatie krampen en ik ben heel lastig straks ipv te bevallen verander ik mss in een weerwolf ;)

19. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    wel jammer hoor! maar die kids die zijn toch lekker eigenwijs! :) ben wel benieuwd hoor!

20. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Het is nog vroeg dus wie weet dames..:D Vanmorgen ben ik wel opgestaan met behoorlijke menstruatiepijn en krampen maar dat lijkt nu al wat minder. Slijmverlies heb ik ook al dagen, maar vanmorgen zat er een beetje rood bij.. Wie weet voordat de dag nog om is;)

Deel Deze Pagina