Vrijdag volle maan!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foxter, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh spannend! Ik hoop het voor je!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier vannacht ook heftige menstruatie krampen gehad, heb er uren van wakker gelegen!
    Vanavond kerstborrel (zonder borrel) daarna heb ik wel zin om te bevallen!

maar ik zal nog wel even rond waggelen ben ik bang! ;)

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

leuk zeg allemaal haha ben echt heel benieuwd of er iemand vandaag bevalt.. of nu aan het bevallen is.. spannenddddd

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hier rommelt het al sinds weken ook echte ween gehad denk dat die toch wacht en niet vandaag komt. :p ag dan is die er volgende week soeiwso :D

5. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Blijkbaar hebben we vanavond niet alleen volle maan maar is het ook de grootste in 15 jaar... Ook beginnen de vallende sterren van Gemini. Wel erg leuk dus als het vanavond zo'n dolle kosmische boel is! :)

zie artikel: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... s-sky.html

6. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    en... hoe gaat het dames? :p

7. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    De grootste volle maan? Dan wil ik echt vanavond bevallen. Hugo is op de heetste dag van 2006 bevallen. Ik hou wel van extremen haha. Maar helaas... hier nog geen actie. Dan zou het straks heel snel moeten gaan. Het kan nog. M'n schoonouders zeiden net al: doe maar om 12 voor 12 op 12-12 :D

En anders wacht ik op de koudste dag. Das ook leuk. Met lekker veel sneeuw ijzel en gladheid enzo :( :( . Hoorde net wel dat er in het noorden vandaag winterse buien kunnen vallen...

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh echt, de grootste maan, dat wist ik niet!
    Nou, dan kan het niet missen zou je denken :D

9. m038

m038 Actief lid

14 sep 2007
    167
    0
    16
    nou ik heb al een dag of wat voorweeën die redelijk regelmatig komen.... dus 12 of 13 dec. van mij mag de kleine komen... maar omdat ik net 38 weken zwanger ben ga ik er voor het gemak maar van uit dat het nog wel even kan duren... zijn jullie het ook al een beetje "zat". ik wil zo graag weer op mijn zij slapen en me een beetje prettig kunnen bewegen in bed.....

ben benieuwd of er vanavond/vannacht meer babies geboren worden

groetjes marij

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben het ook zat, ik kan alleen maar op mn zij slapen, maar krijg daardoor erg last van mn bekken...

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben het al weken zat maar dat komt meer door dat hij met 33 week wilde komen en de bekken en rug pijn
    maar voor mij duurt het niet lang meer 18 dec is het zover :D of vanavond moeten me vliezen breken dan is die er morgen sowieso :p

12. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat er nog volle maan babies geboren gaan worden!
    Hier wel gerommel maar dat is het al de hele week rond de avond....
    Morgen uitgerekend.... ga geloof ik maar met mijn benen wijd richting de maan liggen... miss werkt het wel..;)

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ben net een beetje (denk ik) van de slijmprop verloren, dus ik krijg toch weer een klein beetje hoop :)

14. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    marijke, dat zou helemaal super zijn!

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou inderdaad :D Maar verder voel ik nog helemaal niks, geen harde buik of wat dan ook, dus ik heb er een hard hoofd in. Maar je weet maar nooit!

16. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Oh Marijke wat spannend! Hier nog geen verandering. Af en toe wat harde buiken en wat menstuatiekrampjes. Ben vannacht weer snotverkouden geworden, dus misschien dat mijn lijf toch nog even gaat wachten. Grr.. IS het een keer de grootste volle maan, gebeurt er niets...

17. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    En dames nog alles rustig? Haha hier is het ook nog rustig.. Heb wel vandaag meer krampen onder in me buik maar echt doorzetten doet het niet.. Misschien willen we wel te graag?;)

18. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Haha, ja m'n vriend zegt ook al: "gaat dit echt nog 4 weken zo door?" Ik zit de hele dag al te zeuren over de volle maan haha.

19. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hier ook nog rustig al heb ik wel weer wat menstruatieachtige pijn. ,maar dat is al weken elke avond zo! Ik wacht geduldig af, en eigenlijk zou ik wel blij zijn als ze nog eventjes blijft zitten. Is toch beter voor haar natuurlijk!

20. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Hier is helemaal niets gebeurd vannacht... :( . Hoe is het bij jullie?

De volgende volle maan ga ik niet meer halen. Dat is pas 11 januari. De baby zal er voor die tijd toch echt wel uitkomen mag ik hopen..

Deel Deze Pagina