Vrijdag volle maan!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foxter, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    hier ook niks gebeurd wel menstruatie krampen maar dat is ook alles.ik denk dat onze baby's het te koud vinden op het moment en dat ze denken ik blijf nog wel ff zitten het is lekker warm daarbinnen ;)

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier ook niks gebeurd, jammer! Ik wist het al wel een beetje, maar op de een of andere manier ga je toch meer hopen haha :)
    Nou ja, op naar kerst dan maar, 1e kerstdag ben ik uitgerekend!

3. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook niets gebeurd helaas!
    Achteraf wel blij, met migraine op bed gelegen, had er niet aan moeten denken te gaan persen nu!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou hier ook niet gelukt!
    Heb wel eindelijk eens een keer echt goed geslapen! Was me ook wat waard! ;)

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hier gelukkig ook niet, heb zelfs een heel rustige nacht gehad!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik eloof er wel wat in dat bij volle maan dingen gebeuren. Ik voel me vaak anders met volle maan. Weet dan later pas dat het volle maan is.

Jammer dat het voor veel meiden niet 'geholpen' heeft.

7. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Helaas hier is ook niks gebeurd. Heb wel al vanaf gisteravond buikkrampen om de 6 tot 10 minuten, maar het zet maar niet door :( .. Denk ook niet dat het veel zin heeft om de vk te bellen aangezien het niet om de 3 minuten komt.. Ook behoorlijke slijmverlies.. Ongeduldig blijven we maar afwachten ;)

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Spannend Sammie! Mijn collega had ook 2 dagen dat het om de 10 minuten was, en toen ineens zette het goed door. Ze is eergisteren bevallen :)

9. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    ik hoop het zo dat het doorzet. De krampen zijn nu al niet te verdragen dus ben al zenuwachtig voor wat me nog te wachten staat. Als het morgen niet heeft doorgezet maar wel de krampen er nog zijn dan bel ik toch maar eens met de vk..

Deel Deze Pagina