hier ook niks gebeurd wel menstruatie krampen maar dat is ook alles.ik denk dat onze baby's het te koud vinden op het moment en dat ze denken ik blijf nog wel ff zitten het is lekker warm daarbinnen
Hier ook niks gebeurd, jammer! Ik wist het al wel een beetje, maar op de een of andere manier ga je toch meer hopen haha Nou ja, op naar kerst dan maar, 1e kerstdag ben ik uitgerekend!
Hier ook niets gebeurd helaas! Achteraf wel blij, met migraine op bed gelegen, had er niet aan moeten denken te gaan persen nu!
Ik eloof er wel wat in dat bij volle maan dingen gebeuren. Ik voel me vaak anders met volle maan. Weet dan later pas dat het volle maan is. Jammer dat het voor veel meiden niet 'geholpen' heeft.
Helaas hier is ook niks gebeurd. Heb wel al vanaf gisteravond buikkrampen om de 6 tot 10 minuten, maar het zet maar niet door .. Denk ook niet dat het veel zin heeft om de vk te bellen aangezien het niet om de 3 minuten komt.. Ook behoorlijke slijmverlies.. Ongeduldig blijven we maar afwachten
Spannend Sammie! Mijn collega had ook 2 dagen dat het om de 10 minuten was, en toen ineens zette het goed door. Ze is eergisteren bevallen
ik hoop het zo dat het doorzet. De krampen zijn nu al niet te verdragen dus ben al zenuwachtig voor wat me nog te wachten staat. Als het morgen niet heeft doorgezet maar wel de krampen er nog zijn dan bel ik toch maar eens met de vk..