Mijn kleine meid begint met lopen. ze kan het al wel maar ze durft nog niet echt los. maar wil wel goeie schoenen hebben waar ze lekker op kan (leren) lopen. Wil beetje stoere sneakertjes. mogen hoge en lage zijn Waar o waar zijn die te koop?! Ben bij van Haren geweest en hebben ze leuke adidasjes maar niet in haar maat grrr. Heb ook wel andere leuke gezien maar mijn vent krijgt een hartaanval als ik schoenen van 50,- ga kopen die over 2 maanden toch alweer te klein zijn. Waar kan je nou leuke schoentjes kopen lady's??
Volgens mij kun je het beste pas schoentjes aandoen als je kindje al een aantal weken zelfstandig loopt, maar zo ver zijn we hier ook nog niet. Dat zou je nog even geven om te zoeken.
Minnetonka geweldig haha, heb die voor mezelf altijd. Maar ik wacht ook tot mijn dochter zelf goed kan lopen, het word toch zomer, dus blote voetjes!
nee niet almere maar kom er wel regelmatig. kan daar inderdaad wel eens gaan kijken. heb al gekeken bij die kinderschoenen winkel naast de mac maar zag er niks leuks tussen. waren maar 4 paar schoenen in haar maat. erg weinig voor een schoenenwinkel voor kids. sportzaken, waarom denk ik daar zelf niet aan. kan idd wel ff kijken bij actie sport enzo. Vans en Minnetonka's zijn niet echt mijn smaak
Wat zijn eigenlijk "de" richtlijnen qua schoenen? Wanneer moet je ze aanschaffen, en wat is goed/geeft steun?
van haren zag ik idd leuke schoentjes. maar toen ik ze wilde bestellen was de maat er niet. en dag later waren ze weer terug. wilde die avond bestellen en toen waren ze opeens helemaal van de site verdwenen. Die Elefanten vind ik er een beetje lomp uit zien, of ligt dat aan mij
krijg nou de piep... nu staan ze er weer op! https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-meisjes/home-meisjes-schoenen/00003001158154/NEO%20Sneaker.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=%5BLjava.lang.String;@75f6e5ed&filter_padding=all&filter_size=%5BLjava.lang.String;@2471671c&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-meisjes/home-meisjes-schoenen deze vond ik ook erg stoer, helaas is de binnenkant te warm voor komende maanden: https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-meisjes/home-meisjes-schoenen/00003001105749/Midcut%20sneaker%20(met%20rits).prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=%5BLjava.lang.String;@2193c43e&filter_padding=all&filter_size=%5BLjava.lang.String;@6c38d3aa&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-meisjes/home-meisjes-schoenen schoentjes zoals die 2de link hierboven, dát zoek ik. in die style
Ga naar een goede schoenenwinkel, let goed op een goed flexibele zool ( niet stug) elefants, flexischoentjes etc etc. Echt schoentjes zeggen ze als ze 6 wkn zelfstandig loslopen. Maar nog zoveel mogelijk in huis tuin op blote voeten laten lopen, voetjes laten opmeten door een goede schoenverkoper.. En goed laten informeren.. Gewoon vragen!
toch maar voor de zachte schoentjes gegaan. heb deze nu net besteld: Leren babyslofjes | Babyschoenen dank voor alle ideeen!
Nu ben ik natuurlijk vrij brutaal; maar goedkoop is duurkoop. Als je kijkt naar de Shoesme schoentjes met flexzool (60-65 euro), heb je gewoon schoentjes die jouw kindje goed ondersteunen en die helpen bij de ontwikkeling van de voetjes. De schoentjes die je nu hebt gekocht ondersteunen de voetjes totaal niet. (belangrijk is een stevig hieltje en een voetbedje). Het zijn meer slofjes die de voetjes lekker warm houden. Eventueel als je ECHT niet dit geld uit wilt /kunt geven raad ik je aan in de uitverkooptijd te kijken (juni-aug). Dan vindt je vaak 2e paar gratis, 30% korting, etc etc. Succes ermee!
oo meningen mogen altijd hoor ene kant heb je ook wel gelijk maar nu groeien de voetjes als kool en heb het financieel niet breed genoeg om elke 3maanden schoenen te kopen van 60,- dus veel keus heb ik helaas niet altijd. als ze straks echt loopt en niet meer kruipt. ja dan wil ik best keer schoenen halen rond de 40-50 euro. maar ze zet nu haar eerste stapjes en had vorige maand schoentjes gekocht(maat 19) en die zijn nu al te klein. als dat dus schoenen van 60,- waren geweest was ik nu even spontaan gaan janken
Maar schoentjes kopen voor een kindje wat nog niet loopt is zeer onverstandig en deze aapies zijn daar juist perfect voor. Overigens zijn goedkope flexibele schoentjes ook prima. Dolcis, scapino en van haren hebben ook prima eerste schoentjes voor een stuk minder geld dan shoesme. En dan nog is op blote voetjes of op dit soort slofjes lopen het best. Voor buiten die schoentjes en binnen dus dit of heerlijk blote pootjes.