Ik ben 19 aug gestopt met de pil, 23 ste aug mijn pilbloeding, ongesteldheid gehad.. Als ik vanaf die datum reken de 23ste was ik op 5 sept het meest vruchtbaarst.. en op 6 sept mijn eisprong.. nu voel ik mijn eisprong niet.. dus weet t niet. en de 11e was de innesteldag.. tot nu toe heb ik nog niks gemerkt van innesteling? Is dit normaal? Je hoeft niet altijd wat te merken toch? Ik kan volgens de calculator van deze site pas de 20ste testen.. maar kan het echt niet eerder?
en hoe groot is de kans dat ik zwanger ben..? heb vlak voor, mijn vruchtbare dag en op mijn vruchtbare dag en op de dag van mijn eisprong sex gehad..
Geen idee wat je cyclus zou kunnen zijn zonder pil? Die hoeft namelijk geen 28 dagen te zijn....kan 24 kan 35 ....er is nu niets over te zeggen...wachten en geduld. Als je het echt niet meer houd kan je natuurlijk testen...maar dat kan een zwaare teleurstelling zijn. suc6
tja dan zou het best kunnen...je zal niet de eerste zijn Maar schrik niet als het anders is...het kan veranderen in de loop van de tijd tja vrouwen lichaam is soms heel raar
Idd, ik moet denk ik gewoon maar zoals de calculator aangaf wachten tot de 20ste met testen.. en dan zal het wel meer duidelijkheid geven. Maar dat wachten duurt zo ontzettend lang!
Wat je cyclus was voordat je de pil slikte, zegt niets over je cyclus niet, zeker als je wat langer de pil hebt geslikt. En je cyclus tijdens het pilgebruik moet je al helemaal niet naar kijken, toen had ik ook een nette cyclus van 28 dagen, omdat de pil dat zo regelt.
Haha, iedereen vind het wachten lang duren . Dat is ook zo, maar 't is wel beter te wachten tot de 20e iig. De kans dat je zwanger bent kan niemand berekenen, gewoon afwachten. En je hoeft idd niks te merken van een innesteling, dus houdt moed en wacht af.