Haha nee Idd geen NOD maken @chocoholic erg onregelmatig cyclus deze maand aan temp dag 21/22 ei gehad zou me kaartje erbij zetten NOD rond 7 juni
@sunshine: oh echt al aan het tempen? 1e kindje? Wij gaan het zoals bij de eerste doen: 'we zien wel'. Mijn cyclus was toen rond de 40 dagen. Sept gestopt, na 60dgn eerst ongi, en in feb zwanger. De eerste is nu 8 mnd, we hebben geen haast. Mocht mn cyclus weer 40dgn zijn, zal mijn NOD ergens begin augustus pas zijn.
@chocoholic ik heb een auto immuun ziekte na 7 weken ziekenhuis vorigjaar en met me medicijnen was de kans groot dat ik geen ei zou hebben vandaar temperaturen , ja wij zien et verder ook wel maar kans op geen ei was heel groot
Spannend sunshine! gelukkig nu wel een ei. pfff 7 weken zkh.. Ik voel me ei altijd dus dat is echt makkelijk alleen deze cyclus snap ik het niet meer.. GRRRRRRRRRRRRR @chocoholic: dan was je lekker snel zwanger! hopelijk nu weer.
Ik ben al helemaal gelukkig met me ei HahahHa klinkt stom maar wel stap in de goede richting Ja dat is heel vervelend Wanneer heb je je NOD ? Ik ben het lijstje namelijk kwijt haha
Weet trouwens iemand of veel plassen met een innesteling te maken kan hebben? Ik zit om de 10 min op toilet
Mijn nod is 5juli. Kan ook blaasontsteking zijn doet het pujn en plas je kleine beetjes? ik heb ook 3 dagen na ei blaasontsteking gehad maar ik had bloed bij plassen en drukkend gevoel in mijn blaas. Maar ik plas enorm veel man zegt weleens zet de kraan maar uit haha. en nog moet ik vaak en veel plassen. gisteren urine laten controleren maar dit is schoon.
Het valt mij trouwens op dat ik sinds vandaag erg dik zalf achtig rekbaar slijm heb ( sorry voor de details) maar ik heb me vruchtbare slijm al gehad,,,,,,
mijn eerste wacht ronde. In april gestopt met de pil. Ik moet tot 8-7wachten. Heb sinds het weekend last van buik krampen en steken in mn rechter lies. Is dit herkenbaar bij iemand?
Herkenbaar maar bij mij gaven toen de testen vals positief en werd 30 dagen overtijd ongesteld maar m'n bloed was 0,8 hcg dus niet zwanger Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik vandaag een verjaardag verder niets bijzonders Beroerd geslapen en naar gedroomd het leek net echt er was een soort van oorlog alleen aan de ene kant leek het meer op een epidemie iedereen explodeerde en m'n moeder en broertje waren dood, en nog iemand ik noemde hem in de droom m'n buurman maar hij komt me niet bekend voor , vervolgens in de droom deed mijn vriend heel luchtig er over en zij laten we een kindje maken waarop ik zij m'n moeder en broertje zijn net dood,, :/ werd geschrokken wakker Gister wel beetje woorden gehad met m en hij wou er niet over praten waarop ik zij ga morgen dan niet poes lief en aardig doen hè,,,, Sorry moest het even kwijt ben er een beetje van de kaart van :/
Ik heb nooit iets gesnapt van mogelijke symptomen.. vaak plassen iig nog nooit gehoord. Wel dikkere afscheiding, maar dat heb ik niet meegemaakt. He wat een akelige droom! Misschien toch onbewust met die ruzie te maken gehad.. Vandaag drukke dag.. vanmiddag trouwt mijn collega waar we even gaan kijken en vanavond feest van hebben. EN vanmiddag met mijn zus mee haar trouwjurk passen! Zin in!!
Okee nou wacht gewoon af toch , Ja bah het leek zo echt:s Oh wat leuk dan kan je je gelukkig een beetje afleiden van het wachten! Ben je zelf al getrouwd of geen trouw plannen?
Wij zijn deze zomer 2 jaar getrouwd. Super dag gehad, zou het zo elk jaar wel willen doen haha! Jij? Vanwege haar bruiloft heb ik ook gezegd dat ik deze maand liever niet zwanger ben. Bij de eerste was ik heel erg moe de eerste weken, en ik wil er gewoon 100% zijn voor mn zus. (we zijn tweeling). Ook organiseer ik haar vrijgezellenfeest, dus moet ik wel fit zijn haha! Vandaar dat we in mei zijn gestopt. Als alles een beetje hetzelfde gaat als bij de eerste, kunnen we na de bruiloft 'aan de slag'
HahahHa okee Nee ik niet,,, mijn vriend is er ook niet zo van maar wie weet later wel Okee ja dat is dan te begrijpen Maar 2 ling ja ,, dan is de kans dat jij een tweeling krijgt ook groter toch?