Als m'n vriend zo dicriminerend was heb ik hem allang uit huis geschopt. Sorry littleone, ik vind je lief maar ik heb m'n bedenkingen erbij
ja je vriend reageert op jou account, wat doet hij hier? rellen schoppen? laat hem lekker op een ander forum zijn ding doen! dan dit hier verzieken
Met verwijzing naar de forumregels gesloten: 1.5 Berichten mogen geen aanstootgevende, kwetsende, racistische, seksueel geladen en/of beledigende inhoud bevatten. Berichten met dergelijke inhoud zullen zonder opgaaf van reden verwijderd of aangepast worden. Het plaatsen van dergelijke berichten kan uitmonden in een onmiddellijke ban. Berichten mogen ook geen onrust veroorzaken in welke vorm dan ook. Berichten die voor onrust zorgen zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Het bewust plaatsen van berichten die zorgen voor onrust of herhaaldelijk plaatsen van berichten die voor onrust zorgen kan uitmonden in een onmiddellijke ban. Ook het reageren in een topic waarvan de kans aanwezig is dat het voor onrust zal zorgen kan uitmonden in een onmiddellijke ban.
Ben blij dat mijn vriend een buitenlander is (en geen zak NL verstaat) en dat ie met zijn eigen zaken bemoeit xD