Nu hoop ik dat deze topic wat langer blijft bestaan. Wilde eigenlijk verder gaan bij Danischa is THUIS... Maar helaas is deze opgeruimt.... Inmiddels is Danischa al weer een ruime maand thuis. (bijna 2 alweer) De tijd vliegt echt Borstvoeding leek allemaal super te gaan. Alleen gaf de weegschaal anders aan. Danischa groeide niet goed genoeg. Volgens de KA zou ze minstens 150 gram per week moeten aankomen. Danischa kwam tussen de 100 en 130 gram per week aan. Net te weinig dus. BEn toen op advies van de KA bij gaan voeden, en de flesjes borstvoeding gaan aanmengen met KV (prematurenvoeding). En wat denk je ... Danischa komt in 1 week gewoon 300 gram aan! Tjah dan gaat het bij mij even mis. Mijn BV is gewoon niet goed voor haar. Met pijn in het hart heb ik dan afscheid genomen....Heb het dan toch al 12 weken volgehouden. En had het graag langer vol willen houden, maar helaas..... Heb vrijdag medicijnen gehad (door miscommunicatie met ha dus nog later dan de bedoeling was). Deze moest je tijdens de maaltijd in nemen. Zo gezegt zo gedaan.... Je denkt dan .. dat het gaat stoppen... LOL Zit ik na een uurtje of 2 lekker met Danischa op de bank .. Ze ligt het liefst nog steeds in de kangaroe positie en wat voel ik....... mijn borst (rechter ) die stroom echt leeg!! Jeetje .. mijn vriendin was er toevallig ook. En ik zeg tegen haar... Ik dacht dat het moest stoppen.... Het stroomt er nu uit... Ik moest er aan de ene kant om lachen, maar aan de andere kant.,.. Ik wist wel dat ik nog BV had... Maar met kolven was het niet meer dan 4o cc... en Moppie drinkt nu 90+3 schepjes... Heb mijn tweede dosis niet ingenomen.. durf eigenlijk niet zo.... Maar ok .. dat ter zeide Danischa woog afgelopen dinsdag 2830 gram. Ze zal nu de 3 kilo wel voorbij zijn Ik ben blij dat ze het zo goed doet. En ik geniet nog dagelijks van haar... Ze slaap ook al door snachts. Dus ik mag neit klagen Heb wat foto's in mijn album gezet. Ook heb ik een weblog... Zie mijn profiel.. Daar hou ik bijna dagelijks het wel en wee bij van Danischa
Wat fijn dat alles goed gaat!! En we hebben je topic niet weggegooit hoor! Onder de verschillende onderdelen geldt een limit van 6 blz.. de rest gaat automatisch naar een archief. anders word het zo lang zoeken in tig pagina's. Dus dit is niet bewust gebeurd, maar op pagina 6 terecht gekomen omdat er niet meer in gereageerd werd en dan gaat hij naar het archief.
Goed om te horen dat alles goed gaat. Jammer dat je op moest houden met het geven van borstvoeding, maar he, je hebt je best gedaan toch? Gelukkig groeit ze nu goed.
Fijn dat het zo goed gaat met jullie!! Zal binnenkort ook even jullie site op gaan, was een paar keer geweest maar weinig meer gelezen, leuk dat je weer alles geupdate hebt. Tot gauw groetjes Carry
Hoi meiden dank jullie voor de leuke reacties! Het is inderdaad jammer van de bv. Maar ja het is niet anders. Ik kan wel liters aanmaken bijwijze van...Maar als ze er niet op groeit dan heeft het weinig nut he. Dan doe ik het meer voor me zelf dan voor Danischa. Ze staat nu op premature voeding, en dit gaat echt super. 00:00 uur ongeveer het laatste flesje, en dan slaapt ze door tot 5/6 uur. Lekker ds Ik ben zeer te vreden... nog 7 weken en dan mogen we weer naar de ka en nog 17 dagen voor we naar het CB gaan
Fijn dat het zo goed gaat met haar. Ik wilde net op je weblog kijken, maar die doet niets..ik kom dat op www.punt.nl uit
Meiden vandaag heb k Danischa weer even latenw egen. De laatste keer bij de KA woog ze 2830 gram. Vandaag woog ze 3485 gram!! De laatste keer was -06-06-06. Ze is dus 655 gram gegroeit.
Ik ben zo enorm trots!! Zat vanmorgen even met mijn hulp nog is naar foto's te kijken van Danischa toen ze net geboren was, maar allemaggies wat is ze klein geweest .... Kan je je nu gewoon niet meer voorstellen Heb een eerste luiertje voor haar mee gekregen uit het ziekenhuis.... De luiers van babyborn zijn zelfs nog groter haha Zal later even een foto maken.. Laad nog wel even wat foto's in mijn album