Iemand ervaring mee? Vind hem vrij duur en ze heeft al 3 poppen... Maarrr het is een echte poppenmoeder en ze speelt eigenlijk alleen maar met haar poppen. Heel af en toe even met iets anders, maar meestal doet de pop dan mee dus ik denk dat ik haar er wel erg blij mee maak... Maar goed .. Iemand hier ervaring mee ?
Hmmm wij hebben hem maar ze heeft hem maar af en toe in haar armen, soms mag de pop mee onder de douche, niet een heel groot succes hier
Hmm hier op Zp zie ik vooral voorbij komen dat ze zo ongeveer stuk uit de winkel komen. Ze worden altijd netjes vervangen maar toch... Maar denk vooral dat het per kind verschilt of het echt een succes is. Hier komt hij er niet in... Dochterlief vindt de gewone babyborn ook te groot en te zwaar. Ze is meer een poppetjes-kind dan een poppenkind zegmaar Ik vind het ook leuker om het aan dochters eigen fantasie over te laten... Maar dat is persoonlijke smaak Deels ook ingegeven doordat dochter hele gesprekken voert met al d'r knuffels en poppetjes zonder dat die zelf enige vorm van geluid maken
@ Saskia ja dat vind ik eigenlijk ook.. en dat doet ze nu ook. Maar omdat ik haar vooral met poppen blij maak dacht ik hier aan. Vannacht nog eens over nagedacht en denk dat ik voor poppendingen ga zoals een wipstoeltje ofzo en kleertjes.. stuk goedkoper ook blijft er nog geld over voor knustselspullen want dat vind ze ook heel leuk.. Ik lees nog wel even reacties hier.. maar denk dat mijn besluit vast staat..
Mijn dochter heeft de baby born die kan plassen. Dat plassen vind ze geweldig. De pop is makkelijk weer leeg te maken door op de navel te drukken. op rommelmarkten koop ik babykleertjes want de kleding in de winkel vind ik véél te duur!