Bso

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Diddlmouses, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik ben de papieren voor de BSO aan het invullen maar zit daar standaard de schoolvakanties bij.
    Dus op de dagen dat je normaal VSO/TMO/BSO hebt en ze hebben vakantie vangen ze ze dan de hele dag op of moet je daarvoor apart voor de vakantie opvang kiezen?

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dan moet je idd apart vakantie opvang aanvragen...
    O en ook zooo onlogisch (bij ons dan)
    Dat dus de studiedagen NIET onder vakantieopvang vallen, die moet ik dan weer apart aanvragen.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Thx voor je reactie.
    Van de studiedagen wist ik idd.
    Maar ik vind het vreemd want er staat ook bij "BSO is inclusief alle landelijke schoolvakanties"
    Maar dus ook een apart kopje met vakantie opvang.

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    BSO hier heeft 3 pakketen
    1 is alle weken, inclusief vakanties
    2 is alleen de schoolweken
    3 is alleen de vakanties.

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat ze ook vakantie opvang aanbieden. Niet alle BSO's bieden die mogelijkheid namelijk...

Of je dit daadwerkelijk wil, moet je appart aangeven in dat apparte kopje met vakantie opvang...

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    He Diddl. Ik zou even bellen voor de zekerheid. Volgens mij is het zo dat je standaard op de dagen dat je BSO afneemt, ook vakantieopvang hebt voor die dagen. Je kunt echter ook apart vakantieopvang afnemen, dan gaan kinderen in de schoolweken niet naar de BSO, omdat de moeder bijvoorbeeld onder schooltijden werkt.

Maar bel ze even, dan weet je het zeker. Het is voor mij al een tijdje geleden dat ik de BSO papieren in heb gevuld dus zeker weten doe ik het niet meer ;)

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

He!
    Ja ik had ze die week ervoor al platgebeld met KDV regelen dus voelde me zo'n zeikerd om weer te bellen :)

maar ik heb de papieren ondertussen al opgestuurd.

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik heb bso en opvang tijdens vakantie en studiedagen die vallen binnen de conract dagen. zoon zit op maan en donderdag is er vakantie dan gaat hij hele dagen op maan en donderdag, de overige dagen moet je anders regelen of als er plek is erbij kopen....

Deel Deze Pagina