Hoi meiden, Zoals de titel al zegt, zijn vrienden van ons 10 jaar getrouwd. Zij geven een feest en wij willen hen een cadeau geven. Maar... zij hebben alles en wat ze nog niet hebben, kopen ze wanneer ze er zin in hebben. Ze zijn wel erg dankbaar als ze iets krijgen. En nu willen wij hen natuurlijk iets leuks cadeau doen. Er zijn verschillende personen die met ons mee willen doen, dus hoeveel het kost is niet echt een probleem Mijn vraag dus aan jullie: Wat geef je nu aan 'n stel dat alles al heeft?? Groetjes, meemee
dagje ergens naartoe? Je hebt van die belevenisbonnen bij verschillende winkels. Een lekker etentje in een luxe restaurant?
Wou net als rosao zeggen: een bon voor dagje weg ofzo bij onder andere bruna te koop. Wij hebben vorige jaar ook een stel een bon gegeven. Bij de action had ik soort van dienblad gekocht, of in ieder geval een blad. Met 2 champagne glazen en champagne en daarbij de bon. Met inpak folie ingepakt. was erg leuk geworden.
wat ik zelf leuk vind, maar nog wel prijzig vind is zo'n mooi stuk glas, en daar kan je bijvoorbeeld hun trouwfoto in laten vrezen. Ik weet niet of je nu snapt wat ik bedoel.. Maar ik moest laatst pasfoto's laten maken en bij zo'n winkel zag ik dat glas in voorbeeld. veel verschillende soorten en maten...
Dank je wel voor jullie ideeën. Wij denken inderdaad ook aan een etentje of een overnachting... Maar ja... waar/welke? Misschien hebben jullie nog meer ideeën? Groetjes