Nu walgen we van de typische jaren 80 kleding: schoudervullingen, pofbroeken. En getoupeerde haren. Qua huis vinden we in het algemeen donkerbruin en geel niet meer mooi. Kun je je voorstellen dat we over 30 jaar denken hoe we in hemelsnaam in onze kleding van nu hebben kunnen lopen? En zo ja, om wat voor soort kleding dan? Ik trap af: worker broeken (metvan die zakken op de dijbenen) en skinny jeans qua kleding. Sluik haar. Grijs interieur. Wie volgt?
Vond het juist de kleding van de jaren 80....( leuk touperen haar ook) Vind het nu niet zo als in de jaren 60/70/80 met echte mode dingen volgen en zo. Vind dat iedereen nu meer zijn eigen stijl kiest.. Maar misschien vind ik over 30 jaar mijn crocs super achter lijkt haha zijn ook lelijk maar ze zitten nog zo lekker.
Color blocking, schoenen met sleehak en gekleurde/gebloemde broeken en leggings! Vind het nu niet perse lelijk hoor maar ik kan me voorstellen dat ik daar over een paar jaar anders over denk haha
Gekleurde broeken! Alhoewel misschien zijn ze dan wel weer in maar dan net even anders. Niet skinny maar heel wijd ofzo?
die enorme grote brillen die iedereen nu draagt. Ik houd er zelf al niet van maar denk dat we daar later wel erg om kunnen lachen.
Over leggings en grote brillen: die waren 30 jaar geleden ook heel hip Wie weet vinden we dit over 30 jaar ook weer heel leuk! Mijn oma bewaarde ook alles, want 'het kwam vast weer een keer in de mode.'
Dat té geblondeerde haar incl permanent mega plamuurlaag en behangen met goud overal. Van die vieze anabolen spierbundels in te strakke broeken/shirts.
Die grote brillen, gebloemde leggings en broeken, skinny jeans, fluorescerende kleding, harembroeken en van die vreselijk platte ballerina's (zonder bandjes die onderhand van de voeten afvallen).
Feather extensions (is nu al geen gezicht) Nepnagels Super blondhaar (Eigenlijk gewoon de hele playboy look) Smokey eyes (yoehoe ik ben een panda!!) Die weird indianen banden in je haar 1 grote oorbel Nep barokstijl
Ik denk leggings met print Leren jasjes Die opgeschoren kapsels ( rihanna style) Die grote nep gouden kettingen die nu in zijn Oeee wat lach ik mezelf later uit want alles hierboven is mijn stijl
Ik denk dat iedereen shirtjes met tekst bij kinderen verschrikkelijk zal vinden en dat de nieuwe generatie kotst van al die rotan hartjes en andere troep die wij nu in huis hebben hangen
Ow inderdaad, die rotan dingen, haha vreselijk, rij door een nieuwbouwwijk en je ziet ze achter elke voordeur (doe er zelf ook aan mee )