Ik ben me aan het verdiepen in meer duurzaam en verantwoord leven. Geïnspireerd door blogs over minimalistisch leven ben ik het huis kamer voor kamer grondig aan het opruimen. Niet dat ik een 'minimalist' wil worden maar sinds de geboorte van m'n zoontje irriteer ik me opeens rot aan ons volle huis. Van daaruit ben ik me ook aan het verdiepen in eerlijke kleding, geen legio aan schoonmaakmiddelen in de kast enz. Hebben jullie tips, favoriete kledingmerken enz waar ik verder mee kan?
Ik vind zelf de merken People Tree, Armed Angels, Mud Jeans en Nudie Jeans mooi. Je kunt je merken checken op rankabrand.nl, heel handig! Daar zijn dit de beste merken: Alchemist armedangels Band of Rascals Birkenstock C&A Cheap Monday Continental Clothi COS COS Cotonea Deuter Greenality G-Star H&M Hanwag Hanwag hessnatur Jack Wolfskin Kings of Indigo Knowledge Cotton A Kollateralschaden Minga Berlin Miss Green Monki Mud Jeans Norrøna Nudie Jeans Patagonia People Tree recolution Saint Basics Schöffel Skunkfunk Stella McCartney Studio JUX Trigema Vaude Veja Volcom von Jungfeld Waschbär Zara Zeeman
Qua schoonmaakmiddelen Ecover, verzorging van Weleda, Dr. Hauschka, Santé of Lavera (of verdiepen in zelf maken - zie bijvoorbeeld de site en blog van Bio-Amable) Ikbenirisniet.nl is een leuke blog, zoek daar vooral op Groene Tips! Zij is sinds kort ook bezig een capsule wardrobe te creëren voor zichzelf (minimalistische kledingkast)