Die osteopaat is ook bezig geweest met mijn darmen dus misschien komt het daar wel door. Ik heb verder niets denk ik. Had wat steekjes zaterdag maar heb dat elke maand dus weet het echt niet haha Ben wel benieuwd naar carnaval ja. Ga sowieso niet drinken want wil proberen voor de vakantie in april mijn korte broek weer aan te kunnen ( als het niet raak is dan). Maar Goed ga toch drie dagen achter de bar dus dan verbrand ik vast genoeg . En jij Taartje, ga je sowieso weg? Heb je al een nietdrinken smoes?
We maken onszelf hartstikke gek! Ben je aan het afvallen Babke? Ik heb nog geen excuus nee...... Als ik neg test vrijdag, dan zal ik ook gewoon wat drinken denk ik. Misschien probeer ik anders wel een truc met appelsap.... dus ik haal een rondje en bestel appelsap wat ik dan in een bierglas doe. Als een ander een rondje haalt, dan neem ik bier aan, en laat het staan... Snap je? Misschien ga ik wel helemaal niet. Dat zou ook nog kunnen... Wij moeten misschien nog even afspreken wat we doen als we elkaar zien ???
Eh bijpraten vind niemand gek hoor. En misschien lopen we elkaar wel voorbij haha. Ik ben sinds mijn trouwen (juni) 10 kg aangekomen en die wil ik er eigenlijk wel weer af hebben, er waren er voor het weekend twee af, maar vraag me af of die er na dit weekend nog af zijn. 10 voor de vakantie gaat ook niet meer lukken, maar 5 zou ik al tevreden mee zijn.
hallo dames even een vraagje kun je ook zwanger zijn en ongi worden.we zijn nu een half jaar bezig.voor ons eerste kindje maar mijn ongi was maar 2 dagen normaal heb ik er 3 tot 4 dagen last van mijn ongi.
bij ons was het qua insemineren beter als ik net VOOR de eisprong geinsemineerd werd. dus ook het klussen is bij ons beter net voor of tijdens de eisprong. afgelopen maand de dag voor en op de dag van eisprong geklust en t was zo ineens spontaan raak! nooit verwacht of durven dromen.. nu duimen dat het eindelijk allemaal goed mag gaan
He Emmer, niet zo emmeren hoor. Wat gaat er door je hoofd?Ben je geirriteerd emotioneel of huil je juist al om een dood vogeltje? Ik krijg nu ook wel de kriebels. Komt door mijn vrije dag. Heb ik te veel tijd om op inetrnet te speuren. Ik ben kaartjes aan het zoeken van zwangeren en mijn kaartje is helemaal niet zo slecht. Best goed eigenlijk. En soms voel ik krampjes (denk ik). Maar zo licht, dat ik weer denk: "mijn lichaam neemt een loopje met me".
Ik zou voor de zekerheid even testen met zo'n kruidvattest, die schijnen er gevoelig te zijn. Dus als die omo-wit is, ben je echt ongesteld geweest. Maar je kunt wel ongi worden, omdat je lijf denkt dat je dat moet. Door de hcg wordt dat tegen gehouden, maar als dat nog niet zo veel is, verlies je volgens mij wat bruin van de vorige keren. Was het bruin of echt rood en "stromen" zeg maar?
Babke, ik al om niks! Zo'n dag dus...ik ook vrij, en wat doet deze muts??? Juist, ik bestel zojuist drie zeer vroege zwangerschapstesten
Eh, nee dus. Dacht dat je bedoelde dat je dacht dat je zwanger was. Gefeliciteerd dan maar! En nu zie ik na 5 jaar pas. Hopen dat wachten beloond wordt he? Op een mooie zwangerschap!
Hihi stuur er ff eentje door Jij moet de 21e he? Ga je nu echt pas zondag testen? Ik twijfel of ik toch al eerder ga testen. Maar ja, ga geen testen bij bestellen. Heb het halve assortiment nog liggen We hebben de gratis zwanger en kids dipsticks, een predictor early, een CB digital en een plus en ik heb nog 1 K2v5. Hoezo, goed voorbereid haha. Oh ja, en nog 1 van de mediq appotheek, maar dat is een kutding joh! Dacht na een mand dat ik zwanger was. (lang leven ontpillen) en zo'n ding gekocht. Zelfs de controlestreep was vaag. En negatief natuurlijk, want ik was helemaal niet zwanger. Ik november te late eisprong gehad, dus ik dacht 10 dagen overtijd. Heb toen wel elke dag getest. Duur maandje geweest. Vorige maand mocht ik dus niet van mezelf. En merkte toen op 8 dpo, dat mijn bmm wat open ging en er al wat slij kwam. Dus eigenlijk kan ik daaraan al eerder merken of ik ongi wordt. Maar nu zweer ik je dat ik kramp heb. Heel licht sluimerend. Zoals je baarmoeder kan voelen nadat je bent klaargekomen. Dan trekt ie soms ook nog een beetje licht samen. Maar het is wel erg licht en trekt door naar mijn onderrug. Als het nu eens lekker flink aan het krampen was, dan twijfelde ik niet zo!
Woehahaha dan valt het bij mij nog wel mee babke! Er is in ieder geval iets gaande bij jou daar! Dat vage kramperige gevoel is wel echt een dingetje...moet zeggen dat ik t moeilijk vindt er een antwoord op te geven waar je wat aan hebt, maar ik begrijp precies wat je bedoelt met dat gevoel. Ik ga echt niet wachten tot zondag nee, maar ik doe toch alsof ik mezelf ga dwingen. Denk ik. Ehhhhh..... Tot wanneer kan jij jezelf bedwingen?
Dingen doen, helpt vast. Ga iets bakken of kleien. Of ga wandelen met je kleintje, boodschappen doen. Je zinnen verzetten Nu is het gevoel weer weg trouwens. Misschien moet ik wel gewoon poepen hihi. (sorry hoor, ben een beetje melig ervan aan het worden.)
Hahahaha geweldig ik lig in een deuk!!!! Dochter ligt al bijna vier uur te slapen, ze voelt zich niet lekker, heel zielig! Ik heb al zitten naaien en wat opgeruimd en ik heb een film gekeken. Zou wel naar buiten willen...
Ach, het is zonde voor zo'n hummeltje. Hoe oud is ze? Zorg maar goed voor d'r. Dat is jammer dat je nu niet naar buiten kunt. Ik heb maar een filmpje op gezet. Alles is liefde, blijft lekker kneuterig leuk. Ik ben naar de wc geweest, maar voel het toch weer hoor. Het zijn wel van die aflopende menstruatiekrampjes. Dus zeg maar niet zoals het aan het begin is, maar richting de laatste dagen. Het is er, maar als je er niet op let, kun je het negeren. Hoe merkte jij trouwens bij je eerste dat je zwanger was? Jij zat toch aan de anticonceptie he?
We hebben echt allemaal dezelfde klachten hoor! Ik voel heel de dag mijn onderbuik en vandaag vooral mijn onderrug! Hopen hopen hopen!
In welke mate heb jij het taartje? Ook licht of toch wel alsof je ongesteldheid elk moment kan komen?